topp 5 must have skjønnet… tegnet på bryn.. og livet og sånn..

Reklame | cubus

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er magen i knipe… mageknipe liksom…
Samme stille som i går… kvalm og uvel.
Men ingenting skjer utover det… luftig og rumlende mage..
Jaja….
Ellen Degeneres surrer i bakgrunnen og jeg prøver nyte min kopp med kaffe og en skål med havregryn.
Det har regnet ute…
Meldt litt regn i helga.. eller kanskje litt  mye..

 

Anyway….

 

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

 

Plass nr. 25 = AURORAGUDE
Topp 5 must have skjønnet

 

Plass nr. 55 = CATHRINE RUTH
Tegnet på bryn

 

og

 

Plass nr. 100 = FRODITH
Livet og sånn…

 

 

ok…
selfie i BH foran speilet gjør jeg ikke…..!!!
For det handlet vel om sminke???
Og selvfølgelig selvbruning kanskje?
Ja nå har jeg også kommet på det ordet jeg alltid glemmer; FOUNDATION
Og jeg har et par prøvepakninger med foundation i forskjellige farger – som jeg føler er god på huden min..
De selger de hos min frisør – så neste gang jeg skal klippe meg – før jul  – skal jeg kjøpe denne foundation for det er greit å bruke av og til 😀

 

Øyenbryn for min del skal IKKE være smale.
Man skal jo ha LITT øyenbryn – det er fint.
Jeg farger de selv med slik KOLO-KREM kjøpt på Cubus
Jeg kjøper det meste av sminke på Cubus – de har jo det meste av det JEG bruker – uten om FOUNDATION da 😀
Men tilbake til øyenbryn – jeg kan gå til en hudklinikk og få de formet og nappet og farget kanskje en gang i året 🙂

 

Ja, den beste dagen i uka var i går…fredagen..
Men jeg mener egentlig at hver dag er den beste dagen.. 🙂
Men det er klart når man jobber fullt og ser frem til helg – da ere fredagen superherlig!
Jeg ser den 🙂
I skrivende stund er det det samme hvilken dag det er liksom…
Når man er syk går det bare litt i surr…

 

 

 

#bloggeretopphundre #bloggere #blogg #blogglistentopphundre #blogglisten

6 kommentarer
    1. Jeg bruker foundation også og fargelegger litt øyenbryn og bruker mascara. Dagkrem.og nattkrem i tillegg bruker jeg. Jeg klarer ikke å kamuflere alderdommen😁
      Ellers god bedring til deg.
      Her skinner sola akkurat nå:)

      1. Nei alderdommen klarere man nok ikke kamuflere. Gjelder bare å ta vare på det som er <3 klem og god søndag! Her regner det 🙂

    2. Ja, alle dager bør være gode dager. Sjøl er jeg veldig glad i fredag, men arbeider bare for halv maskin. Kan fort bli noen timer jobb de fleste dager, men fredag prøver jeg å ha fri. Jeg har blitt dårligere til å sminke meg, fordi øynene nok reagerer på noe jeg nok må ta, lar jeg være å sminke de. Men greit å ta vare på seg sjøl da, uansett dag, om en er ung eller eldre, om en ikke er frisk. Vi SKAL helst ha det bre alle dager <3. Ønsker deg en nydelig lørdag.

    3. Skjønnheten min må nok eventuelt komme innafra, for sminke er jeg så veeeldig dårlig på…..! Og bryna er som de er – ikke tynne og ikke buskete…..! Hihi….! Er glad i alle dager, men koser meg stort i helgene da! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg