Treningsplan uke 42…Tim Burton film og hvitt og blĂ„tt..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det blitt mandag morgen.
God morgen Norge surrer og gĂ„r pĂ„ TV – Norge vann over Romania i gĂ„r.. i fotball..
Ute skinner sola – hunden ligger rett ut ved sofaen og katten har funnet plassen sin i kjellergangen.
Jeg nyter frukosten.

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = WENCHE LARSEN
Treningsplan uke 42

 

 

Plass nr. 55 = CATHRINE RUTH
Tim Burton film

 

og

 

Plass nr. 100 = SIGURD STORM
Hvitt og blÄtt

 

Min treningsplan er iallefall Yoga onsdag og torsdag – og sĂ„ fĂ„r jeg se om det blir spinning i lĂžpet av uka.
Det er fint nĂ„r hver enkelt finner sine timer Ă„ gĂ„ pĂ„ – som passer.
Man skal LIKE Ă„ trene – for blir det et ORK forsvinner man fort ut av Aktivsenteret og gir opp hele treningsopplegget.
Hver enkelt mÄ ta ansvar for egen helse, tenker jeg.
Den kommer ikke gratis 🙂

 

Jeg har ingen Halloween-film-liste
.
Men filmer generelt elsker jeg!
Ja filmer og serier som gir noe – og grþsser litt og er dramatiske nok og romantiske og ja
.

 

Hvitt og blÄtt i interiÞret er fint det, men det passer ikke helt hos meg nÄ.
Jeg vil heller ha jordfarger, og blÄtt/brunt
 grÞnt pluss litt hvitt og blÄtt i bilder..

 

 

 

#blogg #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere #blogglisten

2 kommentarer
    1. trening ja ,jeg hvet jeg burde men jeg er ikke flinke ,hmmm jeg liker og gÄ og jeg liker Ä sykle ,tror nesten jeg bÞr sykle i dag :=) film er ok ,men er inne i en periode hvor jeg ser lite pÄ filmer og interiÞr ,natur og grÞnt helt klart

      1. Ønsker deg en god dag og pass pĂ„ ryggen din! Sykle om du har mulighet til det! Ikke gĂ„ pĂ„ hardt underlag som asfalt er…. klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg