ut Ă„ gĂ„… og dette med Ă„ lĂžfte hverandre opp..

UT PÅ TUR
ALDRI SUR

 

OgsĂ„ inspireres man av hverandre 😀

 

Vi er noen “gĂ„ere” som er ute hver eneste dag – iallefall “nesten” hver dag 😀
Det er noe spesielt de dagene vi IKKE er ute og gĂ„r – tror jeg   hihii

NĂ„r jeg skriver VI sĂ„ er det andre bloggere som alltid er ute og gĂ„r en til flere turer hver eneste dag ogsĂ„ – og som oppmuntrer andre til Ă„ gjĂžre det samme.
Tar bilder og deler fra turene og den flotte naturen.

 

De jeg tenker pÄ, er:

 

SOLLIV og hennes GÅSKOLE

 

og UTIFRILUFT og hennes turer

 

FRUENSVILJE og hennes turer

 

NATHELESS og hennes turer

 

Pluss mange mange flere flotte bloggere som inspirerer.

 

Jeg tenkte pĂ„ Solliv da jeg gjekk i bygda i dag – ut pĂ„ tur aldri sur
.
SĂ„ ville jeg framsnakke det positive ved dette Ă„ komme seg ut og bevege seg,
og da kom det noen flere til ogsĂ„ – som jeg ville framsnakke

Og mens jeg holdt pĂ„ sĂ„ kom det et ras av bloggere jeg ville framsnakke –
og det vil jeg –
i et annet innlegg –
ved et senere tidspunkt 🙂

 

Tusen takk for at ALLE jeg leser og fĂžlger, inspirerer!

 

Og alle som leser MIN blogg og som kanskje jeg inspirerer <3

 

Det er dette som er herlig med blogg – at man SER og LÆRER av hverandre –
og er med Ă„ heie hverandre opp og frem 🙂

HEIA HEIA!!!!

 

 

Her er resten av turen min
..
Pluss hanen i sĂžlepytten som alltid fĂ„r meg til Ă„ tenke pĂ„ NATHELESS 🙂

 

 

 


#hanenisÞlepytten dukker alltid opp nÄr det har regnet


 

 


Og denne gamle lÄven vi passerte, den minnet meg om et gapende ansikt, i dag

Store vinduer som þyne og gjþdselkjelleren som en gapende munn med tunga hengende litt ut


 

 

 

Lag deg en fin dag videre <3

 

 

 

#utetid #inspirasjon #bloggeresominspirerer #fotoglede #utpÄturaldrisur #vÄrenerher #turglede #aktivitet #mestring
#framsnakke #lagdegenfindag #hobbyfotograf

8 kommentarer
    1. SĂ„ fin tur og flotte ord😊
      Jeg blir inspirert av alle dere turgĂ„ere. Og jeg fĂ„r ogsĂ„ inspirasjon til mye annet ved Ă„ lese forskjellige blogger 😃
      Ha en fin dag😊

    2. ja her er det mange som inspirerer hverandre det er helt sikkert ,iallefall blir jeg inspirert av mange :=) ut pÄ tur er et godt sted Ä vÊre og jeg gleder meg til ennÄ flere turer nÄr vÄren gÄr mot sommer .Deilig tur hos deg i dag ,og hanen han er med :=)

    3. Flottanes innlegg, Mette – og takk for link! Ja, vi er en gjeng gĂ„ere og turglade her inne – og sĂ„ gĂžy at vi kan inspirere hverandre! Fine bilder har du alltid – monsterlĂ„ven er tĂžff da! klem <3

    4. Dere er en inspirasjon:)
      Jeg skulle Þnske at jeg kan ta meg i nakken og gjÞre det til tross for dÄrlig vÊr. Imens kan jeg gÄ tur med dere:)
      SÄ bra Ä heie pÄ hverandre:)

      1. Det er bra Ă„ heie pĂ„ hverandre 🙂 Og du inspirerte meg til et nytt dikt akkurat nĂ„ 😀 Dette med Ă„ ta seg selv i nakken 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg