ut på tur aldri sur… freesing cold…

MANDAG

Ny uke og nye muligheter!

 

NERLANDSHORNET
Fjellet kaller og Patrick skulle  paraglide …

 

Minusgrader og kaldt.
Tålmodighet kom og finn meg… når Patrick bruker lang tid på å skulle få rette vinden…
Men det er forståelig.
Det har med sikkerhet å gjøre – bare det at det var “freesing cold outside” og ikke godt å “vente”

Så i dag blei det ingen filming fra fjellet fra min side…
Vi orket ikke vente lenger, hund og menneske…
Og Paptrick fikk en lite “skli-tur” ned fra fjellet.

Det er noe med dette at noen går både opp og ned fra fjellet mens andre går opp og “flyr” ned igjen 🙂

 

Tung sekk å bære opp fjellet..

 

 

Nydelig utsikt når vi kommer opp

 

 

Utsikt mot #Runde og forbi

 

 

 

 

 

 

 

 

Deler av #kvalsvika i sikte, herfra.

 

 

Det er kaldt her oppe på ca 400 moh…

 

 

Nesten klar for å flyge…

Men ikke rette vinden akkurat der, så han må flytte seg litt… og vi orker ikke vente lenger og begynner på nedstigningen fra fjellet.

 

 

 

Sola siger på… og rekker snart ned til husa igjen… Selv om vi ikke tenker over det, har vi vært uten sol noen uker nå.

En herlig tur rett og slett 😀

 

 

 

 

#fjelltur #nerlandshornet #hundenLeia #tur #utpåturaldrisur #fotoglede #hobbyfotograf #mestringsfølelse #mandag #januar

8 kommentarer
    1. du er no tøff da som går opp i kulden for det er skikkelig iskaldt nå og ennå tøffere som greier å se din egen sønn kaste seg utfor,den biten håper jeg att jeg slipper ,men ene datteren min skal gifte seg til sommeren med en som driver med denne sporten ,og jeg vil ikke se ham heller fyke utfor :=) er så redd jeg skal se noe jeg ikke ønsker å se ,håper du og din sønn har fått varmen i dere igjen :=)

      1. Ja jeg så han bare lande… heldigvis 🙂 Og han var strålende glad for det kom en KONGEØRN og svevet foran ham. Ja det er forskjellig vi som foreldre bare må godta og se på 😀

    2. Jammen litt av en tur og så utrolig vakkert. Jeg har aldri hatt den store lengselen etter å kaste meg ut sånn, men han fikk sikkert en flott opplevelse. 🙂 Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg