utetid og favorittgenser…


Ser mot Fløstranda herfra… og bak svingen/neset, ligger Flø

 

ULSTEIN

Midt mellom Skeide og Flø, ligger Ulstein – i Ulsteinvik

Lærer stadig noe nytt 😀

Det er vakkert pü nedsiden av turstien, helt nede ved sjøkanten.
En passelig tur for hund og menneske denne fredagen.
Rusle rundt, kaste pinne og fotoshoote og bare nyte sol og blĂĽ himmel.
Blått hav så langt øyet ser…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her ser vi mot havlandet Herøy

 

🌼🌼🌼

For en dag!

SĂĽ er bekkeblomen tilbake!

 


Jeg ser konturene av et hjerte…

Og svart/hvitt med tegnet hjerte, blir det slik

 


En figur i steinen?

 

 


#vendelagenser

 

Jeg er glad i alle mine strikkegensere
Men en av mine favoritter, er denne Vendela-genseren som mamma strikka til meg den tiden jeg mente jeg IKKE kunne strikke lenger….
SĂĽ mamma strikket den i mine valgte farger
Og den er bare sĂĽ fin!

 

God helg til deg der ute!

14 kommentarer

Siste innlegg