utetid og noe på kroken

Bevegelse må til – og turen går bak ved Gamleeidet og forbi
Det er sol og det er varmt!
Sommervarme i august er bare lekkert det!

 

Møtte denne….

 

 

Vakre røsslyngen

 


Og denne – om du ser den  🙂

 

 

På kveldinga prøver vi fiskelykka
Men det er bare C som haler i land noe
Tre små makrell som slippes ut igjen
Jeg hadde noe som nappet på stangen, men det glapp


Min fiskestang!

 

Blindpassasjer som fulgte oss på hele turen… sugekopper altså!

 

Vakkert lys og skyer på himmelen

Vakker kveld ute på sjøen i går

10 kommentarer
    1. Ja bevegelse må til, selv om man er sliten så gjør det godt allikevel 😉 Jeg har flere fiskestenger i kjelleren, men de har dessverre ikke vært i bruk siden faren min levde. En av dem en sånn lang teleskopstang, som har brukte da han forsøkte å lure de store ørretene på kroken i Hallingdalselva. Ha en fortsatt fin torsdag 🤗

    2. Spiser dere ikke makrell? Jeg ønsker å få makrell, men ikke har fått ennå. Men dere hadde en kjempefin sjøtur:) Vakre bilder:)

      1. Jeg liker ikke makrell lenger… har spist mye da jeg var barn… men C liker makrell og vil gjerne ha… den fisken vi fikk var hakket for liten for å filitere – så den slapp vi ut igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg