valentine, dagen og pannekaker

Onsdag

Helt vanlig dag,  eller?

Valentine  ❤️❤️❤️

Sånn… og ikke mer eller mindre 😁

Hvordan det smaker med brunost og syltetøy vet jeg ikke… men det blei tomt på fatet 🥛🍽

 

😁

I går var det pannekakens dag  🥞

Men jeg flyttet den rett og slett til i dag

Havregryn, fibramel og litt hvetemel  –

4 egg 4-6 ss sukker piskesførst

så blandes mel og melk om en annen –  røren blir til mens jeg visper

I pakken over, dukket dette opp 😊 Gode bobler og slikt 😃

Kosa oss med det til pannekakene 🍽🥂

 

Lag dagen videre, så fin som mulig 🩷

6 kommentarer
    1. Så koselig med skikkelig Valentins-feiring! Jeg har såååå sansen! Fine roser og koselig bamse! Og brunost og syltetøy er jo kjempegodt – det er barndomsminner for meg, det…. 🙂 pannekaker – ja, det må jeg ha snart! Klem <3

      1. Ja jeg ikke brunost – så dette var god servering til C 😀 Ja jeg liker å ha havregryn i både vafler og pannekake-røre 😀

    2. Så koselig da! Herlig med pannekaker og kos. Klemsiklem 🙂

      Ps. Her jeg bor spiser de brunost med jordbær til vanlig, men jeg har aldri klart å venne meg til det. Ikke noe jeg var vant til i barndommer der jeg da bodde. Jeg har forsøkt og jeg spiser det opp, men jeg vil ha det hver for seg jeg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg