vi tester verdens sterkeste nudler… nyhetskommentarer.. og Gro`s eplepletter…

Reklame | TV3

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund har jeg skrudd klokka tilbake en time pĂ„ bakeovnen – den gĂ„r ikke automatisk 🙂
Og sĂ„ var vi der igjen – ikke sant.
Klokka skrues EN time tilbake..
Jeg bruker bare mobilen – og den stiller seg selv – sĂ„ jeg bare fĂžlger klokka og sĂ„ er det ikke noe mer med det.
I dag er det TV3 som surrer i bakgrunnen – med Hele Norge Baker.
Jeg har sett akkurat denne sesongen fĂžr, ser jeg, men det gjĂžr ingenting.
Formen er ellers stigende tror jeg
.
Det er sĂžndag og min arbeidshelg gjekk helt i dass rett og slett
. men heller det enn Ă„ smitte andre med magegreier.
Jeg skal iallefall pĂ„ jobb i morga – om alt gĂ„r bra i dag 😀

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

 

Plass nr. 25 = ADALSJENTA/ Ann Helen NygÄrd
Vi tester verdens sterkeste nudler

 

 

Plass nr. 55 = VESTFROKEN
Nyhetskommentarer

 

 

og

 

 

Plass nr. 100 = DAMER FOR FAEN
Gro`s eplepletter
 gammelt innlegg

 

 

Jeg har ikke smakt verdens sterkeste nudler

Jeg liker nudler men har ikke spist det pÄ mange Är faktisk.

 

Jeg fÄr med meg en del nyheter
.
Og jeg tenker alt sosialt og slikt mÄ hver enkelt ta ansvar for fremover.
Om jula blir Ăždelagt?
Det er vel ingenting som blir Ăždelagt.
Det eneste vi prÞver pÄ, det er Ä ikke bli smittet eller spre smitte.
Tenke pÄ alle eldre og alle de unge og voksne med dÄrlig immunforsvar

Slutte Ä sutre og slutte vÊre sÄ egoistiske!
Jula kommer uansett og vi mÄ gjÞre det beste ut av situasjonen med de nÊrmeste.
Vi klarer oss vel uten Ă„ menge oss med alle og en hver
.
Jula kommer – ta hensyn – og tenk pĂ„ andre i denne tiden – ikke bare hva du gĂ„r glipp av selv.
Jeg for min del lengter etter Oslo og gi en klem bÄde til den ene og den andre <3
Men forelĂžpig mĂ„ jeg velge det vekk – selv om min sĂžnn bor der, pluss gode venner.
Jeg tenker at det kommer en dag da vi igjen kan gi en klem – men ikke akkurat nĂ„.

 

#bloggeretopphundre #bloggere #blogg #bogglisten #blogglistentopphundre #julaerÞdelagt? #tenkpÄandreenndegselv  #gienklem #ikkeakkuratnÄ

2 kommentarer
    1. Her var det mye sant og oppdragende! Nei – ingenting blir Ăždelagt – det blir bare annerledes, og vi mĂ„ nyte og gjĂžre det beste ut av alt! Trist nĂ„r man ikke kan besĂžke familie og venner – og jeg savner Ă„ klemme….. men ellers – alt gĂ„r seg vel til! Smiiiil og vĂŠr glad! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg