Det ender godt….

Hei og god lørdag 🙂

Det ender som regel godt 🙂

Mr Sniff er i farten igjen, og har bare et døgn igjen med antibiotika <3


 

Så var jeg innom moderen og matet katten der – flotte SIMBA <3

 

Jeg er oppvokst med dette skiltet på “do-døren” hjemme 🙂  Det viser ikke at det er et 
toalett i det hele tatt 🙂 Så jeg har ofte lurt på det, opp igjennom tidene – hvordan
vet skiltet om hva jeg leter etter når jeg skal på toalettet – når jeg ser 
“Ja her er det”
“TY!”


 


Så rusler jeg hjemover. Nypetrærne er flotte. 

 

KAFFIGRUT!!
Gammelt kjærringråd


Jepp! I dag har jeg skrubbet meg med kaffigrut 🙂 Og tatt en god hårkur. Jeg gjør det sånn av og til. Ikke hver mnd, men 
sånn innimellom 🙂
Det er herlig peeling og så får en olje i kroppen av kaffi. Huden blir så myk og fin 🙂
Jeg samler gjennom en dag eller to 🙂
Går helt fint og er ikke store rotet heller. Godt for hud og blodsirkulasjon.
Bare å prøve 🙂


Mmmmm dette kan jeg spise mye av <3
KIWI

Så endte det godt med mor også. 
Har vært i Volda og hentet henne hjem – og katten  Simba ble jublende glad 🙂
Og selvfølgelig vi andre også 🙂
 

Kos dere på denne lørdagskvelden!!!

 

 

 

 

 

#kjærringråd #kaffegrut #lørdag #blogg

8 kommentarer
    1. Veronica S: 🙂 Hørte det på radioen en gang for mange år siden 🙂 Visstnok gammelt kjerringråd. De har faktisk snakket om det på TV også etter som jeg husker 🙂

    2. Så godt å høre at både mamma og Mr Sniff er i form igjen 🙂 Og du har jo fått den fine huden nå 🙂 Selv om den var jo veldig fin fra før da 🙂

    3. Hmmmm – kaffegrut som peeling har jeg aldri prøvd. Bruker traktekaffe…duger filtermalt? Ellers er det godt å høre at Sniffen din snart er like god igjen! Jeg skjønner at det er Do-skilt, for det er jo hjerte på det! 😉 Jeg vil si at det er et ytterst DISKRET skilt! 😉

    4. karidansen: Ja jeg bruker filterkaffi 🙂 Helt supert!! Joda jeg skjønner det, at det er doskilt pga hjertet 🙂 Men en tid i min oppvekst, så forstod jeg egentlig ikke det…. også stod det Ja her er det! Ja, hva er der?? tenkte jeg da :-))) hehhehehe Det er et ytterst diskret skilt ja <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg