challengemissmommy

Jeg er med i en challenge – og det er MISSMOMMY som denne gangen har satt i gang,
med 7 forskjellige utfordringer til den som vil være med.

 

Om du vil lese litt mere hva dette dreier seg om, sĂĄ gĂĄ inn pĂĄ MISSMOMMY.

Det er morsomt med slike utfordringer/challenger, og jeg prøver hive meg med på de fleste.

 

Det er dag 3 og oppgaven er som følger:

Hjelp en fremmed.
Det kan være å åpne en dør, gi fra seg setet på bussen eller lignende.

 

Jeg har vært på aktivsenteret til spinningtime i dag.
Da jeg kom dit, ja, jeg liker å være tidlig ute, var det en ny der som ville melde seg inn og prøve spinnning.
Jeg forklarte litt før den som betjener skranken, kom og hjalp henne.
Så hjalp jeg til med å stille inn sykkelsete og styre, da hun var usikker på hvordan det skulle være.
Føler at det var litt løsning på dagens challenge 🙂

#challenge #missmommy #utfordring #littavhvert #hjelpeenfremmed #onsdag #februar
 

6 kommentarer

Siste innlegg