Og sÄnn gÄr no dagane

Ja, det kan en si av og til, at sÄnn gÄr no dagane.

 

Det gĂ„r like fort nedover som oppover – og heldigvis sĂ„ vet ingen hva som ligger rundt neste sving.
Det er merkelig det der, at ting skjer sÄ brÄtt.
I det ene Þyeblikket er alt bare fryd og gammen, og gleden over sol og vÄr er pÄ topp.
Men det er vel slik, nÄr en minst aner det, sÄ skjer det en minst venter.

Jeg har kjĂžrt forbi det fjellet ovenfor, noen ganger.
Enten om man skal mot Volda i det ene eller det andre ĂŠrende, sĂ„ passerer man dette – via Ørstafjorden.
En ser opp mot Liadalsnipa.
Det er en tur jeg muligens ikke kommer til Ă„ ta, pga min hĂžydeskrekk, da det er smalt over somme parti, og bratt.
De sier det er en tĂžff tur.

Men det er sÄ mangt som er tÞft.
LÞrdag var en slik flott dag der moderen og jeg var i Mulevika og kosa oss i det flotte sol sol sol vÄrveret.
En herlig dag.
Jeg stod midt i kjÞttdeigsteking og deigbaking for pizza til lÞrdagskos, da jeg fikk tlf om at moderen var dÄrlig.
Alt snur pÄ sekundet.
Hjerteflimmer.
Dette har hun hatt noen ganger.
Denne gangen var det ganske kraftig.
HJerterytme pÄ rundt 200 i ganske lang periode.
Ja, da var det ambulanse til Volda sykehus.
Og da har det vÊrt kjÞring langs Ørstafjorden siden lÞrdag.
VÊrt pÄ jobben og deretter til Volda.
Alt er bra!
Men de mĂ„ finne ut hva som skal gjĂžres – da hver gang hun fĂ„r dette, sliter det pĂ„ hjertet.
Det er tÞft, Ä vÊre pÄrÞrende.
Det er tÞft nÄr ens egne blir dÄrlige.
Man fÄr litt vondt i magen.
Men sÄ gÄr det bra da <3

SÄ var jeg lite inne pÄ skjermen her fra lÞrdag kveld til i dag.
Ikke fÄtt med meg sÄ mye.
Men sÄ las jeg noe om; gratulerer som vinner.

Jommen var jeg ikke sÄ heldig Ä vinne i challengen til

SELJORDSLIA!!!!

ALLE DELTAKERNE KAN DU SE HER!

Jeg vant!

SURPRISE!!!

En herlig overraskelse etter mye frustrasjon.
Jeg har ikke rukket Ă„ fulgt med dere alle, men tar meg inn litt etter litt.
NÄ har jeg fri noen dager i tillegg, selv om jeg nok mÄ innom Volda sykehus enten i morga eller onsdag.
Moderen kommer jo hjem etter hvert!

Ønsker dere alt godt og takker for at DU var innom her.

 

 

#vinnerlykke #challengeseljordslia #ogsÄnngÄrnodagane #mai #vÄr #glede #dagen #rundtnestesving #livet #sekund

24 kommentarer

Siste innlegg