skulle egentlig

ØVINGSDAG MED KORET – CERVIX VOCALES

 

Det er lørdag, og egentlig skulle kofferten stå klar og jeg og moderen skulle til Alicante en uke.
Tur bestillt for lenge, lenge siden…. og vi gledet oss og hadde startet pakke.
Men sykehusopphold og skrantende helse for moderen, gjorde at vi avbestillte nå like før avreise.
VI får ta igjen den turen når helsen er TOPP!!

 

Og da var det jo greit at jeg fikk være med på øvingsdag med koret, konsert og avslutning med middag.

 


Klar for korøving.
På Einedalen skole – hvor vi også ellers har våre øvinger en gang i uken.
Været er upåklagelig.


Marie, mi besteste venninne, har “hakket” seg denne flotte kor-vesken <3
Kjempeherlige farger!!
Jeg vil også ha en slik!!!
😀


Vi har noen pauser innimellom, og mat må en ha 🙂

Så er det tid for å dra hjem og skifte til konserten vi skal på.
Jeg har vært og anskaffet meg nytt antrekk.
Veldig greit når man finner det man skal ha, der og da, uten å måtte lete og lete…
Ja, for jeg er ikke glad i shopping.
Så jeg fant meg et enkelt skjørt og en topp.
Dressjakka er maaaaange år gammel – og det hører bukse til jakken…..
Jeg liker å gå i dressjakke til dongeribukser og div.


Skjørtet har merket “SAINT TROPEZ” og toppen “FREEQUENT”.
Jeg handler på en butikk som heter MARIAS MOTE.

 

Vi fikk med oss en fantastisk konsert.


MAGIC OF THE MUSICALS
Les Misèrables – The Phantom of the Operah


Solister: Stine Hole Ulla og Magne Fremmerlid
 

Sykkylven blandakor
Ålesund operakor
Brattvågkoret
Hundeidvik blandakor
med fleire.

Fantastisk konsert <3
 

Så gjekk turen til MADELYNN der vi koset oss med god mat og drikke, som en avslutning på den flotte dagen. Vi sang et par sanger rundt bordet og frisket opp litt fra øvingsdagen 🙂

Så ruslet vi hjemover.
Vi skulle bli hentet, men hadde god tid, og da gjekk vi liksågodt utover.
Nydelig temperatur og flott lys.

En god avslutning på en herlig lørdag.

 

#skulleegentlig #øvingsdagmedkoret #dagen #konsert #lørdag #godmat #goddrikke #natur #fotografering #outfit #skjørt #topp #shopping

16 kommentarer
    1. Så kjedelig med turen! Men sånn blir det noen ganger.. Bedre å vente til formen er på topp, så man får noe ut av turen.. Jeg hadde ikke turt å fly jeg da..nå med alle disse ulykken i lufta..men det går jo som regel bra..hihi. Så koselig at du fikk med med dette konsert og alt tilhørende! Herlig det! Flotte bilder!

    2. når dere først måtte avlyse en deilig tur,så var det utrolig kjekt att du fikk en slik flott dag og du var virkelig flott og elegant i den drakten )) dagen og kvelden høres helt perfekt ut )

    3. Herlig.. men så synd at dere måtte avlyse den turen men skjønner jo det da. Så moro at du også synger i kor.. 🙂 Da skulle dere ha meldt dere på til landsfestivalen i Lofoten nå i juni. Jeg deltar også i et prosjektkor som skal fremføre en konsert i kulturhuset i bodø i oktober.. ”Musicals in Concert. Du finner mer info om begge deler på korno 🙂 Ha en fin søndag

    4. Leit med ferieturen som måtte avlyses, men helsen går foran alt og dere kan ta den igjen senere. Korvesken din var fin og den til venninnen din også. Kult med noter på. Ellers fint bilde av deg i antrekket ditt 🙂

    5. Så dumt dere ikke fikk tur, men helsa må jo være grei om man skal reise. Fint du fikk med deg øvelse og konsert. Fine klær!!!! Knis-knis. Jeg har nesten maken. Men jeg har slengbukser til min bluse og dressjakke!!!!
      Veskene var fine da, men den hakkede var spesiell. Hakke har jeg aldri forsøkt meg på, men jeg har en kusine som driver med det der. Spennende med variasjon i håndarbeider. Ha en vakker dag!

    6. natheless: Ja, jeg hadde aldri høt om det før hun sa hva hun holdt på med 🙂 Hun brukte restegarn – og jeg visste ikke at hun var så flink med hendene sine 🙂 Nå har jeg et ønske om en slik veske og søsteren hennes har ytret ønske om en 🙂 Så nå har hun litt å sysle med 🙂

      Ja det er kjedelig for vi hadde gledet oss til denne turen…… men helsen går foran. Man må kunne føle seg trygg NOK til å reise 😀

      Ønsker deg en vakker dag også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg