overraskelser og pÄ nett

TORSDAG

Men la oss starte med Onsdag kveld 🙂

Hunden Leia hÞrer jo alle slags lyder, og om hun mener det kommer folk pÄ dÞra, ja da gir hun iallefall lyd fra seg.
Men
.
Ingen ringte pĂ„ da hun lĂžp ned i kjellergangen – og lagde noen lyder og bjeffet, og jeg hysjet pĂ„ henne og sa hun mĂ„tte komme opp igjen, for det kom ingen.

SĂ„ gĂ„r det en stund og Leia mĂ„ ut og tisse litt 😀

Og i det jeg Ă„pner utgangsdĂžra, dytter jeg bort i noe.
Hva?
Har vinden rusket det til foran dĂžra?
Men, nei 
..
Det var noe annet.
En pose med noe i.

Til meg <3

Oj sÄ spennende!
Jeg har jo ikke bursdag lenger 😀

Men du og du sĂ„ artig det er Ă„ ha slik flott rund dag 😀

Flott kort, og fint innpakket var disse, og spesielt med stearinen rundt lĂžkene pĂ„ de 🙂
Og da skal de vel stÄ slik ogsÄ da?
Jeg tror det 🙂


Ja, sĂ„ hadde hunden rett da 🙂
Men det ringte jo ikke pĂ„ dĂžren, og da gĂ„r jeg ikke ned 🙂

Tusen takk, kjekke kollega og venn, Kristine <3
Det varmer et hjerte dette <3

Og som om ikke det var nok da, sÄ kom yngste guten i huset hjem i natt.
Storebroren var pÄ Vigra og hentet ham, da han kom med fly fra Oslo.
Mor satt hjemme med hodepine og nakkestive skuldre, og bare ventet.
Og sÄ kom de <3

Og Robert og kjÊresten hans, Sheida, kunne ikke komme til min 50 Ärs feiring, sÄ da hadde Robert med gave fra henne.

SĂ„ heldig jeg er <3

Jeg blir jo bare yngre og yngre jeg, med alle de ansiktsmasker og kremer jeg har fĂ„tt bĂ„de i julekalenderen og til min bursdag 🙂
Slikt jeg er glad for og som jeg trenger <3

SÄ er det dagen i dag, og vÄkner med dundrende hodepine og tar det med ro til tabletter har begynt Ä virke, og jeg kan gÄ en tur ut med hunden.
Har nok gjort noe greier i ryggen og venstre hofte etter turen pÄ mandag da jeg gjekk igjennom snÞen og rett i et hull


.
Og det har nÄ forplantet seg til skuldre, nakke og hode
..
Jaja
. lov Ă„ syte litt da

Men er jo oppegĂ„ende sĂ„nn ellers da 🙂


KrĂ„ka prĂžver Ă„ erte hunden der den sitter hĂžyt pĂ„ strÄ 
Eller hþyt i treet 🙂

OgsÄ er det jo sÄ kjekt nÄr datakyndige mennesker kommer i hus og oppdager at mor rett og slett ikke har vÊrt pÄlogget WIFI siden hun kjÞpte ny mobil i sommer.
Ikke annet Ä vente at mobildata-bruken har vÊrt hÞy da, men jeg har ikke hatt ekstra utgifter pÄ det da det har vÊrt i abonnementet.
Men allikevel da
. Jeg som har trodd jeg har vĂŠrt pĂ„logget WIFI hver gang jeg har gĂ„tt inn dĂžren hjemme 😀

Men nĂ„ er jeg pĂ„logget – etter at Robert har ordnet det.
Jajajaja

.. 
SĂ„nn er det



.
Godtroende og lite observant og tror at alt er som det skal vÊre, bare at mobildata har vÊrt godt brukt og jeg har fÄtt varsler HVER mÄned om at jeg har brukt sÄ og sÄ mye


..

Jepp
.. sĂ„nn er det 🙂

 

 

#wifi #overraskelser #gaver #oppmerksomhet #drÄper #fotografering #bilder #utpÄturaldrisur #desember


 

18 kommentarer

Siste innlegg