oppfylt ønske


LØRDAG
Og Jonsokafta.


Og jeg kan med sikkerhet si at mitt ønske om regn har blitt innfridd.
I bøtter og spann 😀

Men det er jo det vi er vant til pü vestlandet og sunnmøre, regn og vind.
Sü man kan jo kanskje forstü frustrasjonen over ukevis med tørke hehehe

Nü er hagen min superglad, trÌr og blomster likesü, og jeg er superglad og fornøyd ogsü.
Men jeg klager ikke.
Vann er viktig.
Og man ser fort hvor bortskjemt man er – når kranene blir stengt og varsler om sparing kommer opp.
Ikke vanne hagen.
Spar pĂĽ vannet!

Vi er jo bortskjemt er du vel enig i, vi som kan tappe i badekaret sĂĽ det flommer over, av sĂĽpebobler og gode dufter.
Dusje akkurat nĂĽr vi trenger det.
Og mange dusjer flere ganger for dagen…….

Rene avsporingen i vannets verden dette her, pga regn ute.

Jeg har iallefall hatt morgentur med hunden Leia – og det har ikke vært opplett akkurat.
Men jeg har klÌr og støvler som holder meg tørr og varm.
Jeg er heldig jeg!

Tur til GOlleneset fyr.

Noen mĂĽ vĂŚre ute uansett vĂŚr og vind.
Søte lille lammet 🙂


Og sĂĽ kom jeg pĂĽ noe, som jeg svarte Margrethe i Utifriluft.blogg.no i dag.
Tenke seg til at jeg kalte en tistel for en kaktus da gitt……
Heheheheheheh 
Men den “blomsten/ugresset” jeg liker veldig godt er denne vakre tistelen som spretter ut på sommeren.
En fantastisk blomst eller ti får den 😀

DrĂĽper i fleng!

Ønsker dere alle en god lørdag og ei god Jonsokaft!

#lørdag #regn #naturbilder #drüpebilder #hundenLeia #shetlandsheepdog #fotografering #bilderpüblogg #foto #naturfoto #hobbyfotograf #morgentur #vitrengervann #drüpebilder #drüpe #gollenesetfyr #tistel

12 kommentarer
    1. se der ja,det var litt av en tistel den siste der,mektige ,den har ikke vi :=) en vakker tur i bygda,her kom regnet i natt,men den var borte da vi stod opp i dag og siden har her vÌrt tørt :=)

    2. Hei og god dagen 😀 Nei du sier veldig mye bra, selv om det kanskjer er som å banne i kirka på en dag som denne 😀 Men været har jo alltid hatt den egenskapen at det er vårt kjæreste diskusjonstema, men man likevel aldri blir enige om 😀 Ha en herlig StHans eller Jonsok, navnet skjemmer ingen. Men når det er sagt,, utrolig mange flotte bilder 🙂

    3. NĂĽ ønsker jeg meg sol til badeturer igjen..hehe..men glad for det vi har fĂĽtt av regn da :)) Koselige og vakre bilder fra morgentur.. SĂĽ du hadde møtt bloggvenner ogsĂĽ…sĂĽ trivelig ut :)) Klem <3

    4. annebe: Ja vi må ha litt mere sol og sommer fremover 😀 Det var trivelig å møte TOini og mannen 🙂 Connie føler jeg at jeg kjenner nå 😀 VI bor jo ganske nærme hverandre så vi har truffet hverandre noen ganger 🙂 klem tilbake <3

    5. Ja tenk hvor bortskjemte vi er…men en mellomting….hihih..joda…vi mĂĽ vĂŚre fornøyde….Flotte bilder..som alltid..og sĂĽĂĽĂĽĂĽ nydelige drĂĽper!! Kanskje du er blitt smittet av drĂĽpedronningen?! hihih…Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg