3. søndag…. stjerner … og noen skal feires og…

 

Vinternatten senker seg og stjernene skinner i tusentall på himmelen
Vi er ute og ser etter nordlys – og tenkte ikke i det hele tatt se innom “nordlys-appen” eller info om det virkelig var nordlys…. vi fikk turen uansett – og vakkert lys og effekter kommer her

 

På Flø

Ulstein marina

 

Vakkert fra ende til annen – stille og fredfullt

I dag er det 3. advent – jeg er tidlig oppe som vanlig – og hodet er fullt av tanker og gjøremål

Vi skal feire i dag
Noen har bursdag i dag og noen i morgen og noen har hatt og noen kommer til å ha….
Sånn er det hele tiden
I dag feires meg som har dag i morgen 😀
En fin dag å feire på!
Samle famlie!

Og fra jeg var veldig liten – var det jeg og Torill – fra Fuglevika – som hadde bursdag samme dag. Den flotteste dato man kunne komme opp med. Så fine tall!  12.12 liksom!
Torill er et par år eldre enn meg… men det gjør ingenting Vi gjekk i hverandres selskap noen år husker jeg 😃
Desember er en fin måned å ha bursdag
Og jeg kjenner mange som har hatt og som har dagen sin like rundt svingen

🎉 Gratulerer med overstått alle som har hatt,
og gratulerer med dagen til alle som har dag like rundt svingen! 🎉

❄️💜❄️

Noen andre som har bursdag i dag – det er mi gode venninne, Marita!


Gratulerer med dagen i dag gode storesøster og venninne gjennom hele mitt liv 👏😘
Vi har brukt møtes i Ålesund eller ved Devoldfabrikken i Langevågen – men i år har det ikke blitt slik – og ikke i fjor heller…

Dette er fra feiring på Devold desember 2017

Men vi møtes uansett og får gitt hverandre en klem!

⛄️

Her blir det slik klabb og babb  dag… gjøre det eller det… uten å stresse….
Om det går..
Kaker er i boks og kaffe skal kokes!
Da er det det gode laget som mangler – og kommer klokken ut på ettermiddagen tid 😀

Lag deg en strålende fin 3. søndag i advent

10 kommentarer

Siste innlegg