another roadtrip.. sogn og fjordane…

Reklame | TORO

BYRKJELO
FJÆRLAND
BALESTRAND
GAULARFJELLET

SANDANE

 

Og hvor går ferden, liksom…. tut og kjør og knakandes sjåfør 😀

Vi bestemte oss for å sikte oss mot Sogn og Fjordane eller det som nå ligger inn under VESTLANDET…. men jeg sier Sogn og Fjordane jeg….

 

Og første overnatting finner sted på  i FJÆRLAND
BØYUM CAMPING.

 

Og her koser vi oss med reker og vin (Martini Asti),
fredagskvelden 🙂

 

Og lørdag morgen er det god frukost ute i vår natur 🙂

Tomater fra #kvalsundgartneri

 

Så kjører vi videre gjennom Sogndal og forbi… og ferge over til
BALESTRAND
og her på KVIKNE`s hotell vil jeg overnatte en dag….

 

Og en staselig kirke i Balestrand

 

 

 

 

 

Så er det tut og kjør ut fra Balestrand og vi passerer denne gigantiske sykkelen.. og vi sikter oss inn på spektakulære Gaularfjellet.

 

GAULARFJELLET og dets utsiktspunkter.
FANTASTISK tur opp og over dette spektakulære fjellet!

Utsikt over veien vi nettopp har kjørt oppover….  🙂

 

 

 

 

 

På veien over Gaularfjellet, stopper vi, eksperimenterer med TORO Brownies og OMNIA

Og det blei god kake ut av det eksperimentet – pluss god is til 🙂

 

Så må vi snu og kjøre tilbake et lite stykke….
Vi passerer en “gammel” bensinstasjon… med kiosk – og denne må vi se nærmere på.


Og her blir det litt shopping av bobilting som er kjekt å ha 🙂

 

Et annet sted som må sjekkes ut,
er LIKHOLEFOSSEN

 

 

 

 

 

 

 


Ja her fotograferes det kan man trygt si 😀

 

 

Så lander vi i SANDANE
GLOPPEN CAMPING

Vakker solnedgang.

 

Søndagen på SANDANE
Og morgenen er så vakker!

 

 

 

Og ute-frukost er toppen med nytt av tallerkener og kopper fra gårsdagens shopping 🙂
Blått og rutete og blomstrete!

 


Frukosten sin det!

Og i dag tok vi turen opp i TRIVSELSKOGEN

En varm og fin dag – men egentlig alt for varmt for en slik tur… men foten holdt og drikke og fossefall gjorde sitt til at turen gjekk greit for alle parter.

 

 

 

 

 

 

 

 

#Kjærlighetsstien

 

 

 

 

 

 

 

Når vi vel var ferdige med turen, svette og mødde….
Da gjekk vi oss på denne safta – vippse – og forsyne seg.
Så da vippsa vi og forsynte oss!
NYDELIG SAFT!

Og turen, 2,5 time på sti og steintrapper… jeg hadde ikke klart mange metere til… og det er rart å tenke på, for meg som fyker rundt i alle fjell…
Men begrensningene er som de er for tiden… og turen klarte jeg.
Jeg må jo prøve ut og se HVA jeg tåler da… mens jeg venter på ortoped-time.

 

LIFE GOES ON AND WE WITH IT!

 

 

#bobillivet #bobil #gaularfjellet #fjærland #balestrand #sandane #trivselsskogen #likholefossen #soloppgang #solnedgang #størstavalterkjærleiken #påldtun #mestringsfølelse  #lifegoesonandwewithit

8 kommentarer
    1. det var en aldeles nydelig tur ,kjekt å reise slik når det er sol og varme :=) ,siden vi snart skal på ferie og bo i bilen i nær 3 uker synes jeg det er greit å la mannen slippe turer nå i varmen ,så vi har bodd nede ved sjøen her hjemme :=) men vi har virkeloug kost oss.
      Jeg har ofte tenkt jeg ville se Balestrand ,men der tror ikke jeg vi har vært ,det var en flott kirke da ,:=)

      1. Tusen takk ! Nå er vi hjemme – og det blir ikke bobil-trip før månedskiftet – men da blir det også lengre tur 🙂 lag deg en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg