avstemning – gråte i dusjen og reddet av røde kors….

 

“Nesten på toppen – og midt på”….

 

Og dagens plasseringer er litt uten om det vanlige 🙂
Ja, for kokkejævel har plutselig havnet på 3. plass.

 

 

2. plassen =  SMABARNSFORELDRE
Mgp junior – avstemning og fest i heimen.

 

3. plassen =  KOKKEJÆVEL
Datter på 12 skal flytte til mor.

 

og

 

55. plassen =  NORGEOGVERDENSNYTT
En kvinne ble reddet ut av grotte.

 

 

Noen MGP-junior-tilhenger har jeg nok ikke vært.
Også fordi mine barn ble vaksne før dette ble populært TV.
Jeg er ingen tilhenger av den vanlige MGP lenger, heller.
Det som før var et sjarmerende program – der jeg lå klistret til TV fra ganske liten – og så på kostymer og hår og drømte meg bort – har dagens land og regler ødelagt hele grand prix.
Min mening……….

 

Jeg har ikke kjent på følelsen av at en 12 åring ville og skulle flytte fra meg…
Det hadde nok knust meg.
Men det er barna først.
Man må finne ut hva som er godt og trygt, og hva som er best.
Jeg har nok noen ganger grått i dusjen….
Gråt utløses av så mangt…..

 

Det er godt å ha Røde Kors!
Frivillige hjelpere.
Når noen faller og skader seg, ikke kommer seg ned fra et fjell…..
Så kan Røde kors komme og bistå.
De gjør en superviktig jobb.
Godt at kvinnen som ikke kom seg ut av grotten selv, fikk hjelp, av Røde kors.

 

 

 

 

Det skjer noe hele tiden – over alt – i hele verden.

 

 

 

#bloggtoppen #bloggeremidtpå #2plassen #3plassen #55plassen #blogg #bloggerepåtoppen #blogglisten #topp100bloggere

8 kommentarer
    1. Ja, det skjer noe over alt. Og alle er midt i seg sjøl; både interessant og utfordrende. Jeg hadde planer om å bli flinkere til å lese blogger, men alle disse fokusene kan være utfordrende når energien ikke er helt med. Enig med at Røde Kors er bra. Satt faktisk å så Mgp junior, ikke for interesse, men skjønte ikke hvordan jeg skulle slå av tv’n. Greidde det til slutt og satte meg med data’n for å se ferdig en serie. Ha en fin dag :).

      1. hehehehe ja jeg satt også og så på en serie på Netflix i går. Det er så mange serier jeg har på tapetet nå 😀 God søndag videre til deg 🙂

    2. Hmmm – mgp junior, jeg vet ikke helt jeg….. men at et barn vil flytte fra den ene til den andre, var alltid mitt mareritt…… det hadde nok blitt tåkehav! Godt det finnes redningspatruljer, ja…. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg