barnevakt for bonusbarnebarn

SØNDAG 23. juni

 

Ja av og til må man være barnevakt – og det er ikke noe jeg ser på som uønskelig.

Jeg er glad for å kunne stille opp av og til 😀

SĂĽ da blei det tur pĂĽ meg og Jakob og Leia, til Golleneset fyr.

Og han er jo så glad i å klatre blitt, at jeg måtte bruke slik streng stemme til slutt, fordi jeg blei redd han skulle skade seg 🙂

Og hunden oppførte seg eksemplarisk og vi hadde en flott stund ute i naturen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja når det er lenge siden man har hatt småe barneføtter løpende rundt selv, så blir en litt mere forsiktig og redd noe skal skje 🙂
Vi fikk en flott tur pĂĽ formiddagen i dag.

 

 

 

#gollenesetfyr
#bonusbarnebarn
#natur
#fotoglede
#hobbyfotografering

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg