caseløsning…. fotball og krøller…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

Satte nesten kaffe og havregryn i halsen her, da ukesvinneren i fotokonkurransen pĂĽ #godmorgenNorge blei annonsert.
Hørte navnet Mette, og tittet opp fra tastaturet – og der vettu, var bildet av prinsessa.
UKESVINNER!
Yohoooo!

 

Det gjorde starten på dagen litt svevende…………

 

Ellers er det tilbake til slik det har vært…..
Vind og regn.
Sånn er det bare med den saken, og det været….

 

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = HOBBYOKONOMEN
Caseløsning – innlegg fra 22.05.20

 

Plass nr. 55 = NESFOTBALLEN
Festfotball Da fuvo J17 tok sesongens første seier.

 

og

 

Plass nr. 100 = NICOLE TOUCH
Wave 4 glame edition
Fine bølger i håret………..

 

 

Jeg for min del tror jeg er ferdig med de fleste eksamener 🙂
Iallefall har jeg ingen planer om ĂĽ lese meg opp/studere noe mere nĂĽ.
Stresset foran eksamen tror jeg ikke jeg orker mer av 😀

 

Jeg sparket fotball i barne og ungdomsår 🙂
Nå synes jeg det er morsomt å se på landslaga – når de spiller 😀

 

Jeg har krøller så det holder……..
Sü krølltang trenger jeg ikke.
Men av og til kan man jo trenge ANDRE krøller enn de man har selv, sü da er det jo kanskje greit med en krølltang eller hürruller?

 

 

 

#bloggeretopphundre #bloggere #blogglistentopphundre #blogglisten

6 kommentarer
    1. Gratulerer som ukesvinner – det er skikkelig bra! HĂĽper du svever ennĂĽ…. vel fortjent! Nei, eksamen har jeg vokst fra….. og krøller har jeg ogsĂĽ greit med…..! Har aldri sparka fotball, men begge ungene har gjort det. Har sett mange landskamper og ManU-kamper med dem pĂĽ tv oppimellom ĂĽra…… god klem <3

    2. Wow! Gratulerer!🏅🎉👏
      Sü utrolig gøy da!
      Du er kjempeflink med kameraet, – og da er det jo supert ĂĽ fĂĽ litt offentlig kred for det også🥰👍🥰
      Riktig god fredag til deg og prinsessa😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg