dagen før dagen.. utrolig..

Forberedelser og slikt…
Vi skal være borte fra hjemmet nesten hele dagen i morgen, så i dag smakte vi på kransekaka vi skulle ha på bobilturen 17. mai – som det ikke blei noe av, pga været som er meldt…
Kransekaka er seig og god den…

 

Noe annet som må gjøres, uten om å smake på god mat, er å stryke bunadsskjorte 🙂
Så- da er det også gjort!


Jeg har festdrakt-skjorte
og
min originale bunadsskjorte jeg konfirmerte meg i
Vasker og stryker begge – da de har hengt siden sist mai 🙂
Men jeg kommer til å bruke konfirmasjonsskjorta!
Jeg liker den best

Vi er heldige å ha blitt invitert til frukost hos naboen her, i morgen på den 17. mai,  og ut på dagen skal vi spise middag på Thon hotell Fosnavåg sammen med gode Marie og John
Så dagen i morgen flyr nok, tenker jeg..  Og det blir ikke noe baking eller styring her hjemme for morgendagen – da alt er opplinet 😀
Heldige oss da!

💚

Så har jeg bestilt mer av UTROLIG-salven – og den må jeg alltid ha med hvor enn jeg er
Og denne gangen bestilte jeg også en slik ansiktsmaske – må bare prøve den og se om det er noe bra greier.
Salven bruker jeg på alt mulig – og den funker den!

En luftetur på kveldinga denne 16. mai-dagen må til – men den tilbød C seg og ta – så da føyk han og hunden ut i haglet
For der har haglet nå! Og snø daler ned….
Det er ikke mer enn et par grader ute….

Det er litt slik typisk mai-vèr det….
Selv om det er mye fint vær innimellom, også!

Så har vi plantet ut litt…
Det er slikt som hører 17. mai til 😀

Og det er bare å fyre med ved!
Lag deg en fin fin kveld der du er 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg