de små turene og alt smått…

MOLO PÅ FLØ
OG
ULSTEINDALEN

 

Været denne søndagen gjorde at det blei to små turer.
Ikke bare været… min kropp også – for å være helt ærlig.
Pga turen vi tok i går…
Vil så mye vet du – og klarer ikke helt tolke og se mine begrensninger verken i de små eller større turene…
Jeg klarte ikke noen lang tur liksom, men UT må vi 🙂
Ren medisin!

 

Det er meldt ORKAN fra vindretning NORD/VEST….  huff :-/
Håper det ikke blir for ille…

 


Litt #sjøsprøyt blei det også…

 

Så kjører vi opp i Ulsteindalen.
Vannkraftverket er der.
Fint å gå fra hovedveien og oppover i fjellet, men vi valgte å kjøre opp til parkeringen ved kraftverket, pga min helse i dag..

 

Ei lita gran på en stubbe….
De små ting <3

 

 

 

De nære ting…

 

 

 

 

Også denne figuren da??
Litt på nærthold og litt på avstand så ser det jo ut som en herremann med pelskåpe?
Eller noe slikt 🙂
Morsomt uansett!

 

STÅ DEG VEL

 

#desmåting #denæreting #molo #flø #ulsteindalen #utetid #søndag #fotoglede #hobbyfotograf #mestring #minhelse #stådegvel #renmedisin #granpåstubbe

18 kommentarer
    1. Helt fantastisk hva du makter å fange inn i linsa, både på korte og lange turer. Skjønner at du tøyer grensene vel langt til tider. 🙂 Men jeg skal ikke leke klok gammel gubbe, og lette på pekefingeren 🙂 Jeg aner jo at gleden og nytelsen i hver naturopplevelse oppveier mye annet 🙂 Gode tanker til dere, med kryss og håp om at værgudene, i alle fall, tøyler energien sin så langt som mulig 🙂 Klem fra nord

      1. Tusen takk 🙂 Ja det er noe med dette – når man er vant til å være veldig aktiv – trene og gå lange turer – også blir det fratatt en bit for bit…. det er vedlig frustrerende for å si det mildt 🙂 Men jeg må bare lære meg å leve med det… Men det er vanskelig. Vil veldig tilbake der jeg var for 1 år siden <3
        Lag dere en god dag der nord!

    2. Rene vårstemningen hos dere. Fine bilder. 🙂
      Leit at kroppen setter begrensninger, og jeg skjønner godt at det er tungt, for det er jo så herlig å gå slike turer. Men litt hvile må til, også håper jeg du blir bedre. Fortsatt god søndag! <3

      1. Ja… jeg føler jeg hviler for mye… er vant til å trene og stå på og elsker lange turer og være aktiv… når dette på en måte har blitt tatt fra meg bit for bit så blir jeg litt frustrert… eller rettere sagt MYE frustrert… det er dette med å lære seg å leve med det <3

    3. De nære ting – her var det mye lekkert som jeg elsker å ta bilde av….! Godt med noen småturer – og antagelig på nye steder! Det er koselig! God klem <3

      1. Ja – litt nye steder 🙂 Jeg har gått NED denne veien fra fjellet for noen år siden. Men ikke stoppet og ruslet rundt, slik vi gjorde i går 🙂

    4. en fin tur på dokke ,ja kroppen må en lytte til samtidig er det godt med litt bevegelse :=) her fikk vi stormen på besøk i kveld,vinden rev så jeg nesten ble redd for taket ,men den holdt og plutselig var det over,men ut måtte vi og berge et par ting inn i huset :=) nå snør det ute ,og det er stille ,så da er det kanskje mulig å få sovne

          1. Phu ja jeg får megastore skuldre av de værmeldingene…. øser meg opp og lager meg mye tankevirksomhet som er totalt unødvendig – men det ser jeg jo ikke før etterpå som regel 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg