i skogens ro..

 

LØRDAG
OG
TUR
TIL
HØGÅSEN
OG
FORBI

 

Det vi trodde var en kort og grei tur – var litt lenger enn forventet – men herlig tur gjennom skog og hei – og ja, en veldig grei tur helt klart!

Og flott utsikt fra Høgåsen!

 

 

 

 

 

 

Flott utsikt til #Ulsteinvik

 

 

Pause på Høgåsen – men det var mye vind så bare å komme seg videre 🙂

 

 

Fotograf: CS

 

 

 

 

Vi gjekk enda lengre.. og det var da det blei for langt..
For kroppen min..
Rygg og høyre fot tålte det ikke og det har slått meg helt ut..
Lærer så lenge jeg lever!

 

 

 

 

Veldig fin tur verken jeg eller C hadde vært på før 🙂

 

 

#høgåsen #dimna #lørdag #utetid #fjelltur #mestringsfølelse

20 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂
        Fikk meg en nedtur…skikkelig nedtur… med mye smerte… så kan man si at jeg gjordet det med vilje bare for å teste ut hvor grensen går.. fikk litt svar på det da kan man si… også blir jeg lei meg. Jeg elsker lange turer og jeg elsker trening og være aktiv – også klarer jeg egentlig ingenting for tiden, før det gjør vondt.
        Men så er jeg i en prosess også da.. og må lære meg å akseptere… men du verden det er frustrerende når jeg vil så mye…. klem

    1. Flott tur og nydelige bilder <3
      Så det ene bildet hadde utsikt mot Ulsteinvik. Har en kompis som bor der – men har aldri vært der sjøl..ser veldig fint ut rundt om kring der =)
      Ha en riktig fin lørdagskveld. =)

      1. Ja det er i Ulsteinvik kjæresten min bor – så jeg er der mer og mer 😀 Og det er mange flotte tur-områder både i Ulsteinvik og områder rundt 🙂 Så du har en kompis som bor der?! Artig da 😀

        1. Ja jeg har skjønt at det er utrulig mange, flotte turområder der =) Ja han kompisen min er utflytta nordlending – og har bodd der i..tjaaa.. 25-30 år. Jeg ble nå ikke kjent med han før i 2014 (trur jeg det var) da han var hjemme på besøk i nord, men har som sagt enda ikke knødd meg på besøk til han..men EN dag, vettu 😉

      1. Dagene forandrer seg hele tiden i dette vinterværet 😀 I dag er det bittelitt snøfokk ute og is… så det er glatt her i dag 😀

    2. Så flott sted – igjen – du finner stadig nye steder! Synd det blei for langt, men – det kan ikke være lett å beregne det! Takk for fine bilder! Klem <3

      1. Jeg visste det blei langt… kjente det på kroppen… men ville så gjerne.. også var det bittelitt for å teste ut kroppen – og svar fikk jeg, kan man si da… 😀

      1. Tusen takk 🙂 Det frustrerende er jo at jeg er kroniker og at det nok er slik det kommer til å være i perioder… og for meg er det krise innvendig… jeg har vært veldig aktiv både med trening og lange turer i fjellet… men det er en tid for alt 🙂

    3. Spennende med nye turer 😀 Men ja, noen ganger går man på en liten smell, og så lærer man kanskje av det <3

      Jeg og Kristoffer har et mål – det vil si at jeg har bestemt – at vi 1 gang i måneden skal gå tur SAMMEN til et nytt sted hver gang 🙂 Vi må skyndte oss skal vi rekke det i januar – flaut om vi feiler allerede første måneden 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg