det slo meg 🙈

 

“God ny dag og uke”

Jeg er desorientert…

Det er selvfølgelig fredag i dag 🙉 men jeg trodde rett og slett der var mandag 🙊

Hva skjer liksom?? Det tok litt tid før jeg oppdaget det… har ønsket mange en fin dag og god ny uke 😅 Men det er freddan! 😆

Litt igjen av denne uka og vi går mot 1. advent om litt 😊

Men først fredag, C kommer hjem fra reise, det blir helg og deretter advent 😉

 

Nå er det tur med turvennen min, hunden Leia, som har vært på kennel noen dager nå 🐕🚶‍♀️🙏

Jeg har endatil tatt  “planken ” I ett minutt!💪

 

Jeg sjekker om Horisont har åpent,  og tenker fortsatt at det er mandag 😅

Nå er det “himmelsk lapskaus” I hodet mitt.

Bloggeren Natheless skrev om akkurat det; himmelsk lapskaus. Men i en helt annen sammenheng 🤩

 

Det har vært kaldt her på sunnmøre siste 14 dager,  men nå er det milde vinder ute

 

Stå deg vel 🩷

 

 

 

Nå skal jeg ta turen ut til mamma 🩷

Det er mye i hodet for tiden…. men det roer seg nok 😊

 

🌹 God fredag 🌹

 

10 kommentarer
    1. Ha ha, ja det kan fort gå i surr med dagene 😅😘 godt å gå en tur når det er «mye i hodet» , så fine bilder og vakre Leia😍 God helg 🥰💫🥰

    2. Herlig du. Ja, jeg så den mandagen og tenkte at var det så lenge siden jeg var på bloggen da???? Men det var altså feil det. Herlig. Nå har du jammen den mandagen til gode! Ukene går heldigvis ikke så fort. Klem og takk for reklamen! 🙂

    3. håper det roer seg i hode ja ,nydelige bilder ,så herlige turområder hos dere :=) og ja det er fredag og den 7 arma adventstaken lyser ikke ,da får eg sjekke ut om eg får nye pærer i morgen slik att det kan skinne lys i vindua på søndag når advent begynner

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg