eg gløymer deg aldri.. det er stor forskjell..

Det er stor forskjell pĂĽ lek og alvor
Og nĂĽ ble det litt varmt for meg
NĂĽ drar du din vei
Men jeg glemmer deg aldri
Jeg tror det tar sin tid før jeg får fred

 

Hvis du har en drøm og kan fantasere
En dag så kan det hende alt slår til
Hvis du setter deg mül, da er sjansen større
Det er ikke flaks, men klare tanker som styrer deg

 

Livet er et spill, alt skal passe inn
Du mĂĽ lĂŚre deg ĂĽ tolke rollen din
NĂĽ drar du din vei, men jeg glemmer deg aldri
Jeg tror det tar sin tid før jeg für fred

 

Du blir lettere blind
NĂĽr en gutt kaster garnet
Og prater om barn og hus og ring
Du kan glemme bort, hva det er du leter etter
Og kan stĂĽ igjen med ingenting

Det er stor forskjell pĂĽ lek og alvor
Og nĂĽ ble det litt varmt for meg
NĂĽ drar du din vei
Men jeg glemmer deg aldri
Jeg tror det tar sin tid før jeg für fred

 

NĂĽ drar du din vei
Men jeg glemmer deg aldri
Jeg tror det tar sin tid før jeg für fred

 

Sunget av Emma Steinbakken
Fra filmen RÅDEBANK

En sang fra HELLBILLIES

Eg gløymer deg aldri , tekst og melodi: Aslag Haugen, Lars Hüvard Haugen, Arne Moslütten Melodi/tekst/besifring

Om du klikker i linkene i navnene, kommer du inn til denne nydelige sangen.

 

#eggløymerdegaldri

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg