ein god latter… dagens…

 

 

Jaudå..
Ka skal ein seie..

Når C har kjøpt nye vindaugsviskarar på Biltema, av beste sort, og “kobla dei på”
Men dei viskar så svartens dårleg…

Det er pga vaskemiddelet etter bilvask ( ein film som legg seg over vindauget),
får eg forklart.
Etter eit par turar i regn og svært irriterande dårleg sikt er eg veldig usikker på om eg har fått rett sort viskara og at dette må være svært dårleg kvalitet…
Ditta blir betre etter kvart får eg til svar…

Kva tid er “etter kvart”  ??

I dag var det null sikt gjennom bilvindauget!
Langkøyring frå Ulsteinvik til Kvalsvik…
Det viska og viska og hagla og sludda og sola skein og eg nesten grein..på returen.
Nesten som den songen til Vassendgutane der “sola ho skine og ungane grine” som datt ned i haude på meg her…

 

Og trur du ikkje at vindaugsviskarane byrja gå opp i liminga!

Eg sa forskjellige ting ganske i stillheit der i bilen mens eg var på veg,
og tenkte i det stille at det i alle fall ikkje er synet mitt det er noko i vegen med…
Sjølv om det til tider var ganske så inn i helsike vanskeleg å sjå!
Eg skal i allefall gi Biltema beskjed om kvaliteten!

Så slo det meg brått at eg aldri har sett gjennomsiktige/blanke viskara før… det hang og slang liksom meir og meir ned frå viskarane… noko blankt…

Klarte kome meg heim til C`s hus, og hadde kanskje ein mistankje til noko…

 

 

Jaudå…
Trur ej dauda ta latter!!!

Ein god latter forlenger livet!

Ikkje visste eg at det var beskyttelse på viskara…
Han visste det han som hadde kobla dei på,
men han skylda på dårlege briller/eller mangel på sådan 😀

Godt er det at neste gong eg er ute og køyrer så kjem eg til å SJÅ vegen
og imøtekomande trafikk betre enn i dag 😀
Og Biltema slepp høyre noko frå meg!

 

#eingodlatterforlengerlivet #vindaugsviskara

22 kommentarer

Siste innlegg