en gang i tiden

LIKE BRA I DAG!

 

KOLOKREM for vipper og bryn 🙂

 

Og når bloggeren, midtlivskrisen,  skriver i svar på mitt innlegg ang øyenbryn,
at hennes mor har brukt fargen også,
så kom jeg på at MIN mor har også brukt den kremen en gang i tiden.

Og alt som mor brukte – ja det var jo spennende det – og jeg vet at jeg utforsket det en gang – og endte opp med de svarteste av svarteste øyenbryn man kan tenke seg……… og jeg gjekk på barneskolen må vite……..

 

Så lekker var jeg nok ikke……. og jeg brukte ikke den flere ganger……… for etter hvert fikk jeg mørkere øyenbryn og slapp farge de.

Men det er rart det der at noe er like bra i dag som for snart FEMTI ÅR SIDEN!
hehehe

For KOLOKREM har overlevd

 

og om du klikker i lenken over – kommer du inn til historien ang kolokrem og annet.

Og ja, jeg er avhengig av farge på øyenbryn 😀

 

Kolokrem – brukt i generasjoner 😀

 

 

 

#kolokrem #fargepåøyenbryn #littavhvert #øyenbryn #generasjoner #kolokrembruktigenerasjoner

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg