endelig har vi landet.. bedre med en time i drammen.. og veggdekor av takløk..

 

 

BLOGGERE TOPP HUNDE

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund sitter jeg som jeg bruker, og skriver innlegg, drikker kaffe og spiser havregryn, akkuart nå 🙂
Gjør meg klar for en dag pü jobb!
Frisk som en fisk etter en helg i karantene pga mage…
Aldri morsomt ĂĽ vĂŚre syk :-/
Ute blåser det – det er stup hakke mørkt ute…
Jepsipepsi!
Ny uke og ny dag og nye muligheter 🙂

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

 

Plass nr. 25 = CAMILLA ØVESTAD
Endelig har vi landet

 

 

Plass nr. 55 = JULIE FOSSE
Bedre med en time i drammen

 

og

 

Plass nr. 100 = LISEWOLDEN
Veggdekor av takløk

 

 

Det er godt å lande etter oppussing 😀

 

Det er lenge siden jeg var i drammen, men er enig i at det er bedre med en time i drammen enn med en dram i timen 😀

 

Takløk er ikke noe JEG kunne tenke meg å dekorere med… men dekorativt er det definitivt!

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere #blogg #blogglisten

8 kommentarer
    1. Absolutt bedre med “en time i drammen enn en dram i timen” :D. SĂĽ fint ĂĽ vĂŚre ferdig med karantene og kan vĂŚre tilbake til normalen. Ha en fin dag <3.

    2. god morgen ,ja min datter sa det nür vi hadde fütt pü all tapet pü lørdag att det skulle bli godt ü fü pü listene sü hun kunne vaske og rydde hus :=) det skjønner eg godt med 4 barn i hus .
      Drammen har jeg ikke vÌrt i siden jeg var i tidlig 20 ürene ,husker knapt hvordan det ser ut der og takløk ,joda det kunne jeg hatt pü et uthus,det er sü utrolig mange vakre :=)

    3. SĂĽ bra at du er klar for jobb igjen! Kjedelig ĂĽ vĂŚre syk…! Jeg driver og forbereder oppussing av et rom nĂĽ… hmmm….. Og en time i Drammen hadde vĂŚrt flott, men ikke en dram i timen… grøss….! Det var kreativ veggpynt, men – nei! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg