favorittjulefilmer.. det kommer sĂĄ brĂĄtt pĂĄ… og uteplassen 2019 VS 2020..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund er det igjen mandag morgen.
Jepsipepsi!
Fire uker til lille julaften!
Black week eller hva det heter, er startet, og jeg skal IKKE løpe rundt og shoppe.
Jeg har handlet litt, lager noen julegaver og tar det helt med ro.
SĂĄnn er det med den saken.

 

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = CATHRINE RUTH
Favorittjulefilmer

 

 

Plass nr. 55 = MARIEHARKREFT
Det kommer så brått på…

 

og

 

 

Plass nr. 100 = HEKTAPAINTERIOR
Uteplassen 2019 VS 2020

 

 

Favorittfilmer i jula…
Jeg elsker Disney sine tegnefilmer – de hører julemorgen til.
Pluss alle andre koselige julefilmer.
Er veldig glad i komedier.
Tre nøtter til askepott 🙂
Mye koselig på TV til jul 🙂

 

 

FUCK CANCER!

 

 

Jeg er ikke hekta på interiør, men liker å ha det koselig rundt meg 🙂

 

 

 

 

#blogglistentopphundre #bloggeretopphundre #blogg #blogglisten #bloggere

2 kommentarer
    1. Hmmm – Disney – oh yes! Det mĂĄ til – ellers blir det ikke jul! Kreft er et skremmende ord…….. interiør er gøy, men en kan ikke gjøre for mye før en gĂĄr konkurs! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg