fortsatt pause…tyttebĂŚr-rømme og minimalt matbudsjett…


BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund sĂĽ surrer God morgen Norge pĂĽ TV og de snakker om turer i Norge.
SpektakulĂŚre bilder fra en bok fra 71 grader nord.
Her er det stille og rolig, der kaffe og frukost er på plass – hund og katt har fått sin mat, og ute er det regn.

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = PILOTFRUE
Hun er fortsatt i pause… innlegg fra 30.05.20

 

Plass nr. 55 = APERITIVO
Tyttebærræmme – godt til spekemat og vilt

 

og

 

Plass nr. 100 = RACHEL
Minimalt matbudsjett

 

 

Det er greit å ta noen pauser av og til 🙂
Bestemme selv NÅR og HVOR MYE man vil blogge.
Nür det er GØY er det jo gøy ü blogge.
Føler man at man MÅ – ja da er det plutselig kanskje ikke så gøy lenger.

 

 

Ja den tyttebÌr-rømma sü lekker ut!
Men, jeg har ikke plukket tyttebær…
De har vel noe i frysediskene rundt på butikker om jeg skulle trenge 😀

 

 

Spare penger.
Matbudsjett.
Ja om man planlegger og skriver ned – så kan man spare, det er helt sikkert.
Jeg prøver jeg også – og je er jo bare EN å handle for – ja uten om kattemat og hundemat da 😀
Men, det er ikke enkelt nĂĽr man er EN i husstanden og er selveier, det vet jeg ALT om.
For det er INGEN MÅNED der det IKKE er REGNINGER.
Og i oktober er det ekstremt DYRE regninger på tapeten…
Så sparing… blæh!

 

 

#blogg #bloggeretopphundre #bloggere #blogglistentopphundre #blogglisten

4 kommentarer
    1. Stille og rolig her også 😊 Sitter ute på balkongen med kaffekoppen og nyter formiddagen. Bloggen har jeg ikke vært inne på enda, alt til sin tid 😉

    2. Hihi, leeer…. prøver ĂĽ spare jeg ogsĂĽ, men sĂĽ dukker det stadig opp noe – et nytt gjerde, en varmepumpe som trenger tak, og da mĂĽtte jeg klippe vekk noen busker, og da mĂĽ jeg kjøpe noen nye…. stønn….. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg