frå ein til hundre

 

 

Frå ein til hundre og frå hundre til ein
Hundre tal, og kva skjuler seg bak
Eit navn og ein person, ei liste, du er rangert
Kor mange klikk du får, kor mange lesara du har
Er det navnet som tel, er det bildet som sel,
eller er det ei prangande overskrift

 

Kva skjuler seg bak, kvart eit navn er salgbart
Eit klikk, og du er inne,
kva er det å finne,
og kva vil denne personen også vinne
Kva selger den,
kva fortel den,
kva er historia,
kva er poenget
Av nysgjerrigheit så klikkast det inn
Frå hundre og ned til ein, og frå ein og opp til hundre

 

Ei longe liste, monge tal
Og desse tala skjuler mykje, og navna kanskje endå meir
Berre eit klikk er du unna å kome inn til det private
Frå ein til hundre eller motsatt søk
Det er då du kjem på besøk

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
25. februar 2024

 

 

 

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

6 kommentarer
    1. Nok å gøre – hvis man vil klikke fra 1 til 100!
      Jeg rekker ikke det…Synes den klikkinga er litt tungvint her. Tilbake og att og frem..
      Jeg rekker ikke lese alle innleggende til de jeg følger en gang…
      Men har man tid og ork – klikke på!

      1. Ikke sant 😅 Da er det bare å klikke på 😃 Jeg klikker på de jeg følger, og synes er interessante 🌼 Og din er en av de jeg følger ❤️

    2. Tja…jeg blir aldri klok på blogglisten:)
      Men jeg liker dine innlegg og derfor klikke på deg:)
      Vakre bilder har du bestandig her:)
      En god lørdag til deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg