framsnakker videre…..

 

Ute er det slettes ikke sol og rosa skyer….

Noe Margrethe i Utifriluft skrev om på sin blogg – med vakre bilder til, i går.

Men, i den anledning, md mitt besøk på bloggen til utifriluft, blei det til et innlegg om å framsnakke – og
HER
er innlegget som var litt rosa, i går, der Jan-Erling fra bloggen; Dedicat, kunne informere at på den reisen han hadde i innlegget jeg delte, hadde han faktisk noe rosa med seg hjem fra utlandet 😀
Så artig!

I dag er det slettes ikke rosa, som jeg begynte med på toppen her, men det trenger ikke være helt rosa heller.
Det er litt slik  mer støvel-vèr ute………
Selv om mine gule støvler er hull i………..og utgått…?

Da koser jeg meg med blogger, som med denne:

ANNEBE

med fargeglade bilder – sine dypdykk i klesskapet og flotte modell-bilder og isbading. Hverdagen rett inn i stua med humor og sjarme 🙂

Det er ikke alltid jeg legger igjen spor på bloggene jeg besøker.
Jeg merker at jeg er litt sløv der – men det skal du vite – at jeg er innom deg!
Iallefall alle mine favorittblogger – som alle nevnes her 🙂

 

Har du forresten lært deg et visdomsord om katter?
Det kan du lære om du stikker innom

TORIL SIN VERDEN MED MUSIKK OG KATTENE

 

Jeg er mye på instagram, og det er der jeg helst ser maten til
Katrine Stenhjem i bloggen

SPISOGSPAR

 

Mmmmm så mye lekkert den dama lager og frister med 😀
Jeg liker de enkle rettene – men gud hjelpe meg alt det “søte” hun frister med – for meg som er glad i det søte 😀

Tenk så mange spennende mennesker man treffer her i bloggverden!

 

Og

LADYAUGUST 

er en herlig fargeklatt i mine øyne.
Hun er kunstner.
Synger og maler og er så flink med både stemmen sin og hendene sine.
Og du kan få kjøpt på nettet, ting hun har fått satt i produksjon; nydelige kopper og tallerker – bilder.

 

Hunden ligger og bare venter på å få sin formiddags-luftetur – mens jeg sitter her og lytter til
God morgen Norge – og skriver på dette innlegget.

Det er kos – avslapning – min tid – nok stillhet og nok utsikt mot dagen.

 

Jeg har IKKE sovet i hele høst, men

MARGARITES

påstår at hun har sovet 🙂  Hun har ikke hatt så mange innlegg i løpet av sist høst, men nå er hun tilbake – og glad er jeg for det!
Vi trenger vel alle et lite spark bak av og til…………….

 

Men dette med å blogge skal jo være noe du liker å gjøre – så den dagen jeg IKKE liker dette lenger, ja, da slutter jeg, til jeg finner ut at jeg vil tilbake 🙂
Sånn er det med den saken – og sånn er det med oss alle, tenker jeg.

Nå drømmer vi om våren og de varmere tidene.
Vakre farger og summende humler 😀

 

Og

MIN MATGALE VERDEN

spretter champanjekorkene på instagram og har de herligste og sprudlende innlegg på bloggen med humor og lekre oppskrifter.

 

Og siste innlegget til denne dama:

TOINI
I
DVERGPINSCHERE I MITT HJERTE

#forglemmegei

 

Det er nesten ETT år siden hun hadde innlegg her på bloggen, men vi har jo denne felles FB siden der vi legger ut våre innlegg og har kontakten der 🙂

 

 

Man kan ikke annet enn bli glad når man kommer inn på blogg eller instagram  eller på FB, til alle disse fargeglade personene.
Og legg merke til EN ting,
her er bare
EN
mann i denne flokken 😀
hihihi
EN mann i bloggblokka vår 😀

HERLIG!!

Jeg har nok ikke fått med alle jeg besøker – men, jeg er glad i å framsnakke – og nå har disse flotte bloggerne blitt framsnakka – og om du er en av de som IKKE er nevnt her, så håper jeg å huske på deg neste gang 😀

Ønsker dere alle en fin fin dag!

 

 

#framsnakke #bloggblokka #bloggere #minebilder #foto #hobbyfotograf #bilderpåblogg #littavhvert #framsnakk

6 kommentarer
    1. Sååå koselig! Tusen takk snille deg <3 Jeg pleier å være med deg på tur jeg, du tar så flotte bilder at det er nesten som jeg er akkurat der du er 😀 Ha en fin dag og husk på at det er fredag og den 13. Goodklæmme <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg