framsnakk og korttidshukommelse

 

 

Margrethe Hjertaas i UTIFRILUFT vil ha sol og rosa skyer.

Ja, jeg vĂ„knet – og da jeg kom ut, forsvant sola bak rosa skyer som raskt forvandlet seg til hvite og grĂ„ – forsen til Ă„ fĂ„ tatt et bilde.
Men, det regnet ikke!!!

I natt vÄknet jeg og tenkte; dette mÄ jeg huske, og skal jeg stÄ opp og skrive det ned? Nei, dette husker jeg.
Og nÄ sitter jeg og lurer pÄ HVA det var jeg skulle huske, som jeg har glemt.

Er det ikke merkelig


..
Man tenker sÄ sterkt pÄ noe, noe viktig man vil formidle, ogsÄ er det helt borte vekk.

Men rosa skyer og sol – det er noe vi vil ha mer av 🙂
Herlige bilder pÄ bloggen til Margrethe.

Det er litt rosa i bloggen til Siv Svanem ogsĂ„,  en skinne i litt slik rosa farge
.selv om tankene hennes gĂ„r tilbake og anger for forlĂžpet til hendelsen hun sitter i



..Skjedd er skjedd sier hun


 og det er sĂ„ sant.

Jeg kommer fortsatt ikke pÄ HVA det var i natt jeg skulle huske til i dag.
Jeg mÄ bare lÊre meg til Ä notere det der og da om jeg virkelig VIL at jeg skal huske det.

Jeg fþler jeg har mistet kortidshukommelsen 😀
Iallefall av og til. For jeg tenker noe, snur meg rundt, og tanken jeg tenkte er borte vekk.
Av og til hjelper det Ä gÄ samme runde frem og tilbake

..og snappe opp tanken
 men andre tider mÄ jeg gi opp.

 

 

Hos Natheless er det ikke rosa, men det er heller ikke bare grĂ„tt 😀

 

 

Og bildet pĂ„ headeren til HVERDAGENFORMEG er virkelig sol og rosa 🙂

Det var absolutt IKKE noe rosa jeg fablet om i natt – men noe annet viktig – men rosa kom inn med blogginlegget til UTIFRILUFT.
Og sol og rosa er jo berre lekkert!

 

 

Hos Midtlivskrise er det ogsÄ rosa og sol i headeren selv om vÊret der var ganske grÄtt i gÄr.

Saken er den at nÄ tenker jeg sÄ mye pÄ det jeg skulle huske i natt
..
At jeg tror jeg mÄ gÄ og legge meg igjen
. hehehehe og prÞve mane det frem pÄ den mÄten.
Men nei, er det morgen sÄ er det morgen!

 

 

Dedicat vinker adjĂž til Norge og jeg vet ikke helt om det var sĂ„ mye #rosa der, men flotte bilder fra farne dager er helt sikkert at han har der 🙂

 

Det er ikke mye rosa  mer i det grÄ .. grĂ„vĂŠr
.. Men man koser seg uansett – og frodith vet Ă„ virkellig kose seg selv om det er grĂ„tt ute – og da fĂ„r man litt slik rosa fĂžlelse allikevel 🙂

 

Det har noe med dette Ă„ “fĂžle seg levende” – slik som SOLLIV i sitt innlegg her om dagen.

SĂ„, sol og rosa – rosa er kult og gult er kult – og jeg klarer IKKE komme pĂ„ det viktige jeg hadde ytters pĂ„ tungespissen i natt
..
SĂ„ – da blei det slik da – at innlegget kom med noen herlige blogger istedenfor – og det er ikke sĂ„ vĂŠrst Ă„ #framsnakke heller da – selv om det ikke var det jeg skulle 🙂

 

Og tenke seg til at vĂŠret kan vĂŠre sĂ„ forskjellig fra den ene plassen til den andre – for i gĂ„r sĂ„ Ăžset det ned med regn – og akkurat DET hadde ikke FRUENSVILJE merket NOE av. Bare noen tunneller og 1,5 time unna var det altsĂ„ opplett mens jeg plasket rundt i regnet.

 

Og Evaswindow tok seg en topptur i gĂ„r 🙂  SĂ„ herlig!

Og jeg digger ogsĂ„ Tore pĂ„ sporet – slik som Vera Lynn

 

Det startet med sol og rosa i dag – pĂ„ toppen – og lyset bare fortsatte nedover sida her 😀

Enda til i #godmorgenNorge er det rosa i dag!
Herlige rosa farger – sterke farger – fiolett – tante fiolett –  berre lekkert!

Framsnakking er topp!

SĂ„ framsnakker jeg noen andre en annen dag 🙂

Slik vart dette innlegget – uten noen plan – men med en tanke om Ă„ finne tilbake til det jeg tenkte jeg skulle huske fra i natt




Jeg kommer ikke pĂ„ det – men har fĂ„tt dele sĂ„ mange blogger istedet.

Ønsker dere alle en fin fin tirsdag!

#framsnakking #bloggere #rosa #sol #lyset #fargerogglede #bilderpÄblogg #minebilder #foto #fotoglede #hobbyfotograf #tankerblirtilord #tirsdag

12 kommentarer
    1. dette var et vakkert innlegg,nei huske ting kan vĂŠre vrient,iallefall hos meg.Mange flotte blogger ja helt sant,og din er like fin og vakker,koser meg med dere alle sammen.Ha en fin dag videre da

    2. Tusen takk snille du for fremsnakking 😀 Og pĂ„ en nydelig mĂ„te ogsĂ„. Jeg mĂ„tte jaggu meg tenke meg om jeg hadde med meg noe rosa pĂ„ den turen til sjĂžs. OG det hadde jeg faktisk. Min eldste sĂžster var hĂžygravid da jeg nĂŠrmet meg turen for Ă„ jobbe meg hjemover. Men pĂ„ den tiden visste man ikke om det ble gutt eller jente. Men jeg tok sjansen pĂ„ Ă„ kjĂžpe et rosa sett med barnetĂžy 😀 SĂ„ tenk det du 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg