fredag – jeg klarer ikke dy meg…. og bildespam!

Hvor skal man ta turen
Klarer jeg en lengre tur
Hvor langt kan jeg gÄ

 

Det er tusen spĂžrsmĂ„l i hodet mitt – og nĂ„r vĂŠret er sĂ„ knallbra som nĂ„, vil jeg over alt
Men kroppen tÄler det ikke, sÄ jeg mÄ bare  begrense meg
SĂ„ vingler litt hit og dit men faller pĂ„ en tur jeg gjekk sammen med Leia i vĂ„res –
da vi/jeg hĂžrte gjĂžken fĂžrste gangen

Det er en tur fra Bigset – mot Hareid, og oppover

Det er frost ute – og det er spennende Ă„ fotografere 😀

 

Vakkert terreng!
En pust i bakken  – og med alt det vakre som er rundt, bruker jeg tid – pĂ„ Ă„ studere og fotografere 😀
Og jeg klarte mĂ„let – som var halvveis til toppen – og det var nok

For nÄ er kroppen nede for telling
Flere gjĂžremĂ„l klarer jeg ikke rett og slett – og ja, da slapper jeg av da
Det er en kunst det ogsÄ   Ă„ slappe av

Det blei varmt etter hvert
. men godt Ă„ ha god genser uansett 🙂

 

SĂ„ vakkert!

SÄ er jeg oppe ved mÄlet!
TUEBAKKEN
Hit og ikke lenger, i dag


Dette bobleskjþrtet kjþpte jeg da jeg og Laila var en svipp over til Charlottenberg 🙂

 


Veldig fornĂžyd med dagens tur

 

 

Jeg klarte ikke dy meg!!!
FĂžr jeg dro hjemover, svingte jeg innom OverĂ„sanden og tok et dupp i sjĂžen 😀

 

Jepsipepsi!

 

Lag deg en fin fredag videre, der du er

10 kommentarer
    1. Takk for at jeg fikk vĂŠre med til Tuebakken, Mette!
      Nydelig natur!
      Skikkelig sprekt av deg Ă„ ta et bad!

      God helg! đŸ€—

    2. Nydelig, nydelig, jeg koste meg. Og noen ganger mÄ en bare vingle seg inn i retninga, kjenner til den <3
      Vettu, jeg elsker bildespam, spesielt nÄr bilden er sÄ vakre som dine. Ble imponert av badet til slutt. Riktig god helg <3

    3. Hihi, der kom badet, ja….! Herlig <3 lekre bilder – iskunst er bare lekkert! Det er en kunst Ă„ slappe av – dessverre er jeg fryktelig dĂ„rlig pĂ„ den kunstformen, og det merker jeg! God klem og takk for alle bilder <3

      1. ja der kom badet og kunsten og…. Ja det er ogsĂ„ en kunst Ă„ slappe av… ikke alle kunstformer jeg er like god i Ă„ slappe av jeg heller <3 klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg