fridabodil… tankespinn inn i dagen.. bloggere…

 

God morgen Norge!

 

 

Å sette spor…

Man oppdager stadig nye og gode blogger å følge – og som man gjerne vil kommentere på..
Eller ikke kommentere?
Jeg liker å kommentere – og ikke være “usynlig”
Liker å vise andre at jeg har vært innom
Sette et spor
Jeg blogger for å formidle mine tanker, turer og sprell
Det er dikt og bilder og et sammensurium av dagene
Men det er gøy, og jeg trives med det

Blogge
Dele
Være åpen

Legge igjen spor og ikke være som et spøkelse som bare fyke rundt
Jeg liker dette, å dele og lese – men kan også være et spøkelse av og til

 

 

Og mens det er morsomt for meg – går bloggen rett og slett av seg selv  🤸‍♀️

 


Føler du at det er stress og plikt og slitsom – da kan det ikke være noe å blogge etter vel?
Man gjør det som er hyggelig for seg selv –
og deler det man har på hjertet, ikke?

 

 

Hvordan er det med deg?

Liker du å lese og sette spor eller skummer du bare igjennom og ferdig med det
Om du finner noe interessant, noe som setter deg i forlegenhet eller får tankene til å fyke rundt og latteren til å boble

I dag – eller jeg har oppdaget den før – denne bloggen  – men har jo ikke kunnet kommentere på den.. og i dag ville jeg gjerne legge igjen et smil – men det går ikke å kommentere..
Skal bloggen din være slik eller skal den være åpen i kommentarfeltet…
Eller får mange så mye elendighet i kommentarfeltet at det rett og slett må være stengt?

Jeg har oppdaget FRIDABODIL

Og en annen blogg jeg liker som er nyoppdaget, er ENKER

🌼

Og så er det alle de andre bloggene jeg leser hver eneste dag – og mange kommenterer jeg tilbake til – joda – jeg kan være litt slik fykende forbi uten å kommentere –

🏃‍♀️

 

DAGENS BLOGGER

Plass nr. 40 = BEONITE
Plass nr.62 = STRIKKEKJERRING
Plass nr. 88 = Zhuo

 

 

🌞  NY UKE OG NYE MULIGHETER 🌤

 

 

💚  STÅ DEG VEL  💚

 

#fridabodil #tankespinninnidagen

19 kommentarer
    1. Jeg tror jeg forholder meg til blogg omtrent som deg. Relativt åpen, men på mine premisser. Men jeg sier stadig til meg sjøl at jeg skal bli bedre til å kommentere. Du er så god til det. Der har jeg mye å gå på. Det er nok den introverte delen av meg som slår inn.
      Takk for at du deler kloke betraktninger. De leses😉!

    2. Herlig, skal være litt lek og alvor på en gang..
      Men blogg bør ikke være en kvinneklubb hvor alle leser og kommenterer de samme bloggene..
      Fordi man er venninner på en måte..Vært litt for mye av det i det siste, og vi blogger ikke for oss selv her inne tenker jeg.

      1. Nei vi kjenner jo hverandre – mange her inne… og har møttes… men blogg er blogg uansett… og jeg blogger for min del – deler mine inntrykk og gleder og sorger og opp og nedturer… vet ikke HVEM eller hvor mange som leser min blogg… men at den leses ser jeg jo og det gir en ekstra boost 🙂 Det er jo noen herrer her inne også… Det spørs hva man leser – men (venninneklubb) og kvinneklubb jaja jojo ser den Jeg vet ikke Solveig… en dag er jeg bare ferdig med blogging, tenker jeg. Jeg blogger ikke for penger eller topp-plassering – men fordi jeg føler jeg har noe å dele til den som vil lese…
        Ellers får vi leke og ha det morsomt her inne 😀
        Kos deg med sommeren 😀

    3. Jeg liker nok ikke å være noe spøkelse jeg heller, men noen ganger blir det så fult oppe i hode at jeg ikke orker noe annet enn å trekke meg unna. Når det skjer klarer jeg ikke å dele spennende ting, eller lese og kommentere hos andre. Når jeg først går inn å leser, så skummer jeg aldri. Nei jeg leser hele innlegget, og prøver å kommentere på det jeg ser å leser. Håper du får en nydelig mandag, klem 🤗

    4. Jeg liker å blogge, dele, lese, kommentere… Men ikke alltid mene noe om alt, må prioritere litt. Takk for tips om nye blogger 🙂

    5. Jeg er nok en synlig bloggleser – jeg kommenterer nesten alltid de faste jeg leser….! Koser meg med blogginga – om det ikke er kos lenger, så bør jeg nok slutte i så fall! Det er jo en hobby for de aller fleste av oss, ikke sant! 🙂 klem

    6. Takk for tips om nye bloggere. Skal lese dem etterhvert.
      Jeg liker å lese hele innlegget til de jeg besøker, og kommentere så mye jeg klarer, men går det flere dager, så kan det bli litt felles kommentarer for alle innleggene. Kreftene strekker ikke til hver dag.
      Til tross for at jeg ligger på sofaen og scroller og leser, så tar det tid og energi.
      Men koselig å stikke innom mine faste blogger, og der er jo du også ☺️💕

      1. Kreftene strekker til det man vil og orker. Man må prioritere – og det er jo ikke alltid så enkelt <3 Mye tar energi – og bare det å lese tar krefter til tider 🙂 Man gjør det som passer en gjennom dagen det er helt sikkert 🙂 Ønsker deg gode dager, Heidi 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg