god morgen og god dag..

DRESDEN

Tirsdag
(6. desember – og min yngste sønn er 29 år i dag – hipp hurra og gratulerer til godeste Robert! 🎉🎊 )

 

God morgen fra Dresden.

Nydelig frokost på hotellet sammen med C, før han drar avsted til jobb

En sjokolade-nisse satt ved døren vår da vi gjekk til frukost 🎅 Så koselig da!

Et rom med utsikt!
Rett og slett!
Og selv om kirkeklokkene ringer døgnet rundt, så klarer jeg å ignorere det.

Ut å rusle om litt.
Se om jeg med min stedsans finner frem…
Min stedsans er ingenting å skryte av…
Og når man sliter med svimmelhet og smerter i tillegg, blir det jo litt ekstra å ha fokus på, eller ikke… Men her er det bare å nyte.

Voltarol forte gel redder mye 🩷

Her er dagen,  med bittelitt shopping og mye sightseeing 😅🤩

 

 

Det er så mye å se!!

Går inn i den store kirken rett over for hotellet… 5 Euro og trappene til topps og fantastisk utsikt 😊

Og inn i neste kirke 😁

Så vakkert og mektigt

 

Det er vakkert og mektigt både inne og ute

 

 

Tusen takk for at du stakk innom her 💜

 

Hilsen fra Dresden

💜🩷💜

18 kommentarer

Siste innlegg