hondelort …tre vise menn osv..

 

Ja ka skal en sei
.

Å gĂ„ tur med hunden i dag (og andre tider ogsĂ„) var litt ugreit pĂ„ en mĂ„te


Var “bare” det at i en del av vĂ„r ganske sĂ„ faste runde,  sĂ„ lĂ„ det hundelort midt i gangfeltet  Å trĂ„kke sikksakk mellom store mindre stĂžrre og stĂžrste hondelorta som ligg midt pĂ„ stien
 ĂŠsj!

Blir sÄ lei!

Kafor ikkje sparke/kaste hondelorten ut i sida eller egentlig ta den opp i hunde-bĂŠsje-pose???

Har du hund mĂ„ du rydde opp etter den pĂ„ same mĂ„te borte som heime đŸ•đŸ¶

Fatter det ikkje
 at det skal vĂŠre vanskelig Ă„ fĂ„ lorten vekk fra “midt pĂ„ ” stien
.

I dag vart eg bĂ„de kvalm og lei meg, for alle hundeeigara – for ingen synes vel ditta er trivelig 😳

Ellers vart det meir trivelig siste delen av turen 😁

 

Kanskje var det dei tre vise menn som var ute her?

 

Og andre som dukker opp pÄ stien

 

Dagen har vore fin den slik utan om den hondelorten 🙈

11 kommentarer
    1. ja dettee r ikke kjekt i det hele tatt ,skjÞnner att en kan glemme hundpose eller tatt med en for lite ,men det bÞr vÊre mulig Ä vippe skiten bort fra stien uansett :=) koslig tur ellers hos deg ,jeg gikk en tur jeg ogsÄ i dag men har vist misset piffen for blogging

      1. Ja den piffen for blogging…. jeg kjenner pĂ„ det jeg ogsĂ„… til tider… sĂ„ jeg har det til ettertanke… men fortsatt er jeg her.. men kanskje det blir mindre i det nye Ă„ret… vet ikke… jeg fĂžler dette er godt Ă„ ha nĂ„r jeg “bare” gĂ„r hjemme… og i januar blir det operasjon pĂ„ ryggen… sĂ„ da blir det enda mer hjemme pĂ„ en mĂ„te… men tiden fĂ„r vise. Ønsker deg og din mann gode dager inn mot jul og forbi 🙂 klem

    2. Ikke noe sÊrlig Ä finne slikt midt pÄ stien, nei.
      Koselig at de 3 vise menn dukket opp.
      I rett tid til jula starter.đŸ€—
      Nyt kvelden!đŸ€©

    3. Helt sant, Mette! SĂ„ unĂždvendig at hundelort skal ligge midt i veien! Alle hundeeiere har da hundeposer! Å ikke bruke de er latskap! đŸ„ș Ha en fin torsdag, Mette! Og jeg hĂ„per du fĂ„r en kjempefin jul og en helsesomt 2023! â€ïžđŸŒŸâ€ïž

    4. Skikkelig irriterende nĂ„r folk ikke plukker opp hundelorten, ja! Da blir jeg sĂ„Ă„ sur! Fine bilder og fine vise menn! Og et lekkert bilde av Leia med snĂžfnugga pĂ„….. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg