hopp i havet og oppdagelsesferd… bĂ„tliv..grotte

SØNDAG

En vakker dag – skodde fra morgenen av, men sĂ„ letter den og sola varmer.
Ut i bÄt er bare sÄ lekkert slike dager.
Inn til favorittplassen, en lagune ved Kjeldsund.
Hopp i havet og plaske rundt, nyte mat og drikke og godt lag.
Hunden peser og synes det er varmt, men godt allikevel, Ä vÊre med i bÄt.

 

 

#bÄtlivet

 

 

#badelivet

 

OgsÄ bestemmer JEG at vi tar en annen vei hjemover

Gjennom #Skorpesundet og forbi #Mulevika og  bak #Kvalsvikfjellet
Det har jeg ikke gjort siden barndommen!
Og, jeg vet det er en grotte pÄ baksiden av Kvalsvikfjellet

VI mÄ bare finne den.


Tuppen her, er #Muletua
Rart Ă„ se fra sjĂžen liksom 🙂

Savnet etter fjellet / turene hĂžyt opp er ekstremt.
Men enn sĂ„ lenge er det greit nede pĂ„ havnivĂ„ 😀

 


OgsÄ finner vi grotta!
#Oklahola
Den ligger rett ned fra toppen #Okla som jeg gĂ„r tur til veldig ofte 🙂
FANTASTISK!

Og Charles er en dyktig bÄtfÞrer, og i dag kommer vi helt inn i grotta.
Det er ikke ofte man KAN komme inn i denne grotta – sĂ„ vi var heldige, kan man si 🙂

Det ligger videoer ute pĂ„ min instagram-konto, av turen inn i grotta 🙂

 

 

 

 

 

Det satt #Skarv pÄ ei hylle i grotta

 

 

 

Jeg bare elsker disse fargene som lages i grotter!

 

Fra #sjþsida ser jo Okla og grotta ut som en #hatt  🙂

OKLAHOLAHATTEN!!

hehhehe


Skodda ligger og trykker


 


Kvalsvika

 

 

Og slik sÄ himmelen ut pÄ kveldinga og inn i natta.

 

En varm sĂžndag og mange opplevelser og fantastiske inntrykk.

 

 

#bÄtlivet #bÄt #himmeloghav #bade #saltvann #hundenLeia #grotte #opplevelser #fotoglede #hobbyfotograf #utsiktfrasjÞsida #oklaholahatten

10 kommentarer
    1. Oi for en opplevelse ♄ Det med grotten var jo litt eksotisk synes jeg. NĂ„r jeg tenker grotter, sĂ„ befinner de seg oftest i utlandet en plass 🙂 Men dette var ekstra flott 🙂
      Og sĂ„ er det jo kjekt Ă„ se kjente og kjĂŠre turmĂ„l fra en annen vinkel ogsĂ„. SĂ„ det var en god idĂ© Ă„ ta en annen tur hjem etter all badingen og kosen ♄
      Kjekt Ă„ se disse bildene 🙂 Det er mye god feriefĂžlelse her 🙂
      Klem ♄

    2. SĂ„ fin en sĂžndag du har lagt bak deg. SjĂž og bĂ„tliv er noe jeg elsker. Bading fra bĂ„t, herlig. Og en grotte pĂ„ turen, kan det bli bedre… :). Nyt mandagen din <3

    3. Oi sĂ„ spennende med den grotta! Blir skikkelig gira av sĂ„nt….! Dere hadde en herlig dag – det er viktig Ă„ utnytte alle slike vakre dager iallfall! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg