kjeldsund – nedlagt røykeri – nĂĄr trær snakkar

Ein tur til Kjeldsund
og vegen ut til det nedlagte røykeriet
pĂĄ Hestholmen


Det var mykje folk pĂĄ Kjeldsund
Kanskje var det eit arrangement – ungdomsleir eller noko
Dei hadde det kjekt der – høyrdes det ut til

Varm fønvind – 17 gradar og over midten på oktober
En flott haustdag rett og slett

Vakre fargar og lauv som blafrar i vinden

Hestholmen

Turen ut til røykeriet er fin
Røykeriet er fascinerande
Men forfalle og herpa
Kvifor nokon finn det morosamt å gjere hærverk, kan ein berre lure på
Det ser ikkje ut der
Og no, sidan sist eg var der, har det komt til mykje søppel
Er det nokon som brukar staden til søppeltøming?
Ein kan lure pĂĄ kva folk tenkjer
Er det slik at ein berre trekkjer pĂĄ skuldrane og tenkjer:
folk er folk ?

Innlegg frĂĄ sommaren 2019 dĂĄ eg var her saman med Robert og Sanna

Det er forbudt å gå inn der – men nokon gjer det uansett
Det er spanande med det som er forbode…
Ein fascinasjon av trea, staden og farbrikken, eg har det ja…

Fascinasjon betyr fortryllelse eller sterk interesse for…
kopiert fra nett

Når trær snakkar til deg….
Det var det som var følelsen, på turen vidare, i går

Returen,
og vi gĂĄr ein annan veg, eit stykke

ĂĄĂĄĂĄĂĄ seier eg innvendig i mitt stille
det liksom boblar innvendig – når eg ser dette treet
Nokon seier at det spøker i desse trakter…
Tja…. kven veit…

 

treet


Eg falt pladask for treet
Dit mĂĄ eg, sa eg til C, og strena avgĂĄrde


Det er rart det,
at eit tre kan ha slik tiltrekningskraft


Dette var så vakkert – så fint i ein hage – og eg tok meg friheit å fotografere det, som så mykje anna…
Kristtorn –
som eg hĂĄpar veks fram i hagen heime hjĂĄ meg og C, ogsĂĄ


 

Takk for at du keik innom her
Lag deg ein så flott søndag som mogleg,
der du er

6 kommentarer

Siste innlegg