konseptforandring….. bloggere topp hundre..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

Man mister fort gløden om man skal henge i toppen, etter min mening….
Jeg vil prøve ü finne interessante bloggere nedover pü listene.
Plass nr 55 består – en interessant plassering.

SĂĽ vil jeg se hva som ligger pĂĽ 25. plass og plass nr. 100.

 

 

25. plass = ANNA RASMUSSEN
Hun har logget av en stund – er på TV-innspilling.

 

55. plass = LASSEL
Ægir bryggeri – Pina colada.
Fin tørsteslukker.

 

og

 

plass 100 = HANNEHOME
NRK retro
NRK sin egen nettbutikk.

 

Ja, nye interessante bloggere og deres innlegg.
Føler dette blir spennende.
Kanskje litt mer jordnært nedover på  listene – iallefall for min smak 🙂

Mye spennende og mye lærerikt kan dukke opp på disse bloggplassene – selv om jeg følger MANGE bloggere som gir meg mye fint.
Og kanskje dukker kjente og kjĂŚre bloggere opp pĂĽ disse plassene etter hvert?
Vi fĂĽr se!

 

Ha en fin dag!

 

 

 

#bloggeretopphundre #bloggeremottoppen #blogglistentopphundre #bloggere #littavhvert

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg