koronatest.. 10 tips for Ă„ gĂ„ ned i vekt – uten Ă„ trene.. og blunker du litt lenge er den over..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund – og jeg har sovet leeenge i dag..
Lenger enn vanlig iallefall.
DrÞmte sÄ mye rart pÄ morrakvisten
 og plutselig var klokka nesten 08.30.
Det er delvis skyet  ute – vindstille – og tenker dagen blir fin.

 

I bloggverden ser det slik ut denne morgen:

 

Plass nr. 25 = KJERRINGTANKER
Koronatest


 

Plass nr. 55 = SILJE BJØRNSTAD
10 tips for Ă„ gĂ„ ned i vekt – uten Ă„ trene
.
(innlegg fra juli)

 

og

 

Plass nr. 100 = TENÅRINGSPAPPA
Blunker du litt lenge er den over

 

 

Jeg har tatt hele TO koronatester siden 12. mars

Men har ennĂ„ ikke tatt bilde av sleve testingen 🙂
Det er ubehagelig nok Ă„ BLI testet i nese og svelg liksom – om jeg ikke skulle ta selfier i testende stund ogsÄ 

 

SelvfÞlgelig kan man gÄ ned i vekt UTEN Ä trene

Men, jeg tror allikevel det er LURT Ă„ trene – for Ă„ stramme opp og stramme inn.
Man trenger bittelitt muskelmasse alle og enhver – og ingen har vondt av litt trening.
Det er ikke bare bare Ă„ gĂ„ ned i vekt – men en ting er sikkert; spise mindre – kutte ut sukker – forsyne seg bare Ăšn gang og spise grĂžnt og grukt.
Man kommer langt pÄ dette med Ä tenke over hva man putter i munnnen.

 

Fredag og helg!
Og sÄ er det mandag igjen.
Helgene fyker av gÄrde.
Og nĂ„r man skrur klokka en time BAKOVER – ja da har man EN hel time lenger i helgen 🙂
Jeg reflekterer ikke over denne klokka lenger.
Mobilen ordner seg selv – og nĂ„r jeg stĂ„r opp, skrur jeg bare klokka pĂ„ ovnen frem eller tilbake en time

Klokka i bilen lar jeg surre og gĂ„ – for plutselig er det sommertid igjen og da er klokka i bilen plutselig rett igjen..
Null stress!

 

 

#bloggere #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten

4 kommentarer
    1. har ikke testa korona eg ,men om jeg mÄ blir det ikke bilder av det nei .
      Er nok lurt Ä trene ja ,det ser eg pÄ magen min ,den henger men jeg har ikke gÄtt opp i vekt ,mÄ litt muskelmasse til skal en fÄ noe gjort med dette :=) og i dag er det lillelÞrdag ,ukene gÄr virkelig fort ,plutselig er det helg igjen

    2. Ingen koronatest her forelĂžpig… blir nok heller ingen bilder om det skjer…! Jeg har ogsĂ„ tro pĂ„ trening og omlegging av mat – trener styrke og kondis, spiser sunnere og mindre og minimalt med sukker…….Jepp – virker for meg! Stille klokka betyr ikke no for meg – jeg bare suser videre…. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg