kvifor…

 

 

Av og til kjem det sĂĄ brĂĄtt
at eg har lyst å brøle
Rope ut og skrike sĂĄ tĂĄrene sprutar
Fortvilelsen som tek tak pĂĄ innsida av bringa
Motlausheita og hjelpelausheita og oppgittheita
Eg vil ikkje dette!
Eg vil være slik eg var før!
Kvifor?
Kvifor?
Kvifor?
Eg kjenner på motløysa som sig på og eg blir berre så lei meg
Kvifor er eg her eg er
Kvifor har eg det eg har
Veit ikkje om eg orkar kampen og smerta lengre
Og nĂĄr eg tenkjer alle desse kaotiske tankane er det som ein storm eller brusande hav innvendig
SĂĄ roar det seg
Tek eit djupt andedrag og lyftar blikket
Kvifor?
Fordi det er min kamp og mitt liv
Og brått føler eg meg heldig og takknemlig
Eg klarar dette
Eg er klar!

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
10.01.2023

 

 

#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

10 kommentarer

Siste innlegg