langs veikanten og vĂĽrslapphet………

 

 

TIRSDAG

Så tar vi en slutt i det, fruensvilje og jeg…….
Det MÅ være vårslapphet vi lider av – for hun og mannen hadde også vært så trøtte i går  – og jeg er like trøtt i dag, nesten, og skal nå inn på sofaen og slappe av før jeg drar en tur på jobb 😀

Men en tur langs veien har det blitt – og noen bilder av alt det flotte som stikker frem også.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En tur med litt vind og regn i dag – det er vår!

Gjeeeeeesp…………

Trøtt ja ….

Ha en din dag der du er!

 

 

 

 

#vürslapphet #trøtt #tirsdag #utetid #fotoglede #hobbyfotograf #natur #bygda #detervür

8 kommentarer
    1. Kjenner nok en smule til den slappheten. Men du går jo nattevakter, så de kan vel være en god sammenheng. 🙂 Bilder ble det i fleng, så knipseknappen var ikke helt utslått på denne turen heller 😀 Ha en fin tirsdag 🙂 Klem

      1. hehehe nei knipseknappen er der den 🙂 NĂĽ har jeg slappet av pĂĽ sofaen, kokt meg kaffe, spiser hjemmelaget salat og psyker meg opp til en kveldsvakt 😀 Men mĂĽ si jeg ogsĂĽ gleder meg til en jobb-vakt – og det er godt – at man gleder seg til ĂĽ gĂĽ pĂĽ jobb 😀 !!! ha en fin dag du/dere ogsĂĽ 😀 klem

    2. Alltid vakkert ü vÌre med deg og vofsen pü tur. Ja, litt vürslapphet er det vel her ogsü. Noen dager er jeg sü trøtt, men det gür seg til med lyset. Nyt dagen, for vürfint er det! Klemsiklem:)

      1. Tusen takk! Ja dette tror jeg ikke jeg har opplevd før………… tror jeg……… vĂĽrslapphet……… men ganske sĂĽ reelt akkurat nĂĽ rett og slett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg