den dagen……….klagesangen….

MANDAG

 

 

NĂ„r man nesten ikke fĂ„r hodet til Ă„ stĂ„ oppreist pĂ„ skuldrene – og Ăžyelokka bare vil gli igjen, og energien er som blĂ„st bort.
De finnes de dagene


..
Den dagen er her nÄ ..
Bare klarer hverken lese i en bok eller bare sitte stille og nyte sola.
MÄ legge meg pÄ sofaen og bare nullstille




 

Er det vÄrslapphet?
Er det fibromyalgi som herjer?
Er det
.?

Det er iallefall slitsomt Ä bÊre rundt pÄ et hode som er alt for tungt
.. blÊh!

Den dagen nÄr paracet ikke hjelper


Hele kroppen kjennes plutselig ut som et vrak




Gjeeeeesp


Gud hvor trþtt jeg er





Er det hangower fra bÄttur og klubb i gÄr?
Hvem vet.

Dagen i dag har iallefall vĂŠrt trĂžttende slitsom.
Der alt har vĂŠrt et tiltak og der det Ă„ tenke har vĂŠrt utmattende.
For jeg stod lenge og tenkte pĂ„ trappa ned til stua – og laminat-fjĂžlene jeg har igjen – som skal legges i trappa – og kutte her og kutte der og mĂ„le her og mĂ„le der, til jeg bare berte alt jeg hadde bert opp – ned igjen og la det fint til sides til en annen dag



.
orket ikke tenke mer




Slitsomt rett og slett.

NÄ kommer broderen snart og skal hjelpe meg med Ä kjÞre en tilhenger gammelt materiale pÄ MiljÞstasjonen.
SĂ„ er iallefall det ryddet unna


..
Det er slike dager man bare vil ha fort unnagjort rett og slett, for dette er helt elendig.

Jaja
.
skal ikke klage sÄ fÊlt, for jeg har det jo egentlig bare bra.
Hodet nesten oppe og fĂžttene plantet pĂ„ jorda 😀

Jepsipepsi!
Klagesangen for i dag dette 😀

HĂ„per DU har en bedre dag enn det jeg har hatt hittil 😀

Supe til seg litt koffein og hĂ„pe trettheten forsvinner – rekende pĂ„ ei fjĂžl

..

GOD MANDAG!

 

 

 

#energi #vÄrslapphet #fibromyalgi #rekendepÄeifjÞl #klagesangen #snapselfie #trÞttdag

4 kommentarer
    1. Kjenner alt for godt igjen den dagsformen der ja. Sliter veldig selv for tiden, men tar en dag om gangen 🙂
      Ønsker deg masse god bedring, hvil godt, og ta godt hensyn til deg selv ♄
      God klem ♄

    2. kan det vÊre vÄrslapphet ,her i heimen er vi to som sliter med slapphet og trÞtthet,i gÄr sa mannen att vi mÄtte se pÄ kostholde vÄrt siden vi var sÄ trÞtte ,men jeg kan ikke se att kostholdet er sÄ galen da :=) blir nok bedre hÄper din dag er lettere i dag

      1. ja tror kanskje det kan vĂŠre “vĂ„rslapphet” 🙂 Gjesper nĂ„ ogsĂ„ og skal legge meg pĂ„ sofaen en stund………….. skal pĂ„ kveldsvakt sĂ„ mĂ„ prĂžve vĂŠre litt “opplagt” pĂ„ jobb .-D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg