lavkarbo blautkake…..record lows sweep northeastern united states.. og her er hva som skjer med kroppen om du slutter ĂĄ trene

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det tidlig morgen og det er svarte nattemørket ute.
Det er kaldt, og når hunden fikk løpe ut en tur, så jeg stjerner på himmelen.
En liten pause fra vindens herjinger i dag 🙂

 

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = MEGLERFRU1
Lavkarbo blautkake sukkerbrød….. gammelt nytt…

 

Plass nr. 55 = MINI-ISTID
Record lows sweep northeastern united states

 

og

 

Plass nr. 100 = CORNELIS ELANDER
Her er det som skjer med kroppen din om du slutter ĂĄ trene

 

 

 

Lavkarbo… neida, ikke her i gården..
Men bra greier og funker for mange, det er helt sikkert 🙂

Maunder Minimum var den siste store Mini-Istid for 400 ĂĄr siden.
NĂĄ starter Eddy Minimum. Historien gjentar seg.

Jeg kopierte dette fra innlegget til MINI-ISTID…
Kommer det en ny istid?
For det er faktisk slik at historier har en tendens til å gjenta seg…

 

Muskler er ferskvare!
Trening gir så mange fordeler – bedre helse og en sterkere kropp.

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogglisten #bloggere #blogg

4 kommentarer
    1. god morgen .Lavkarbo er det ikke her heller ,og bevegelse er nødvendig ,merker det fort om en er rolig et par dager .
      Men mini istid ,myndighetene snakker jo om klimaforandringer og att det blir varmere ,da kan det ikke bli istid i mitt hode :=)

    2. <3…. bløtkaka er jo gammel nĂĄ…… tørr antagelig……! Istid eller ikke – nĂĄ er det iallfall vintertemp her…..! Trening er viktig, muskler er ferskvare…. jeg stĂĄr pĂĄ sĂĄ godt jeg kan! Og her kommer en fredagsklem til deg <3

      1. ja vi fĂĄr stĂĄ pĂĄ sĂĄ godt vi kan! NĂĄ har jeg nesten gĂĄtt en uke uten treninng…. en skulder som smerter… og da mĂĄ en ta det bittelitt med ro og lytte til kroppen. Men til uka er jeg i gang igjen, pĂĄ YOGA!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg