lavkarbo blautkake sukkerbrød…psykisk helse og seksualitet.. og powerlady gjest hos god morgen Norge..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

 

1. november – og i skrivende stund er det frukost og på TV surrer “Hele Norge baker”
Det blåser litt ute – men ellers opplett.
Himmelen er lys og rosa mot nord-øst.
November…
På en måte skulle jeg ønske det gjekk litt saktere i svingene…

 

I bloggverden tror jeg ikke det gĂĽr sakte i svingene.

 

 

Plass nr. 25 = MELGERFRU1
Lavkarbo blautkake sukkerbrød

 

Plass nr. 55 = ELINEREDDERVERDENLITT
Psykisk helse og seksualitet

 

og

 

Plass nr. 100 = POWERLADY
Powerlady gjest hos god morgen Norge!

 

 

Blautkake er alltid godt det 😀

 

Man skal ikke skamme seg over sin seksualitet..
Men det snakkes for lite om…ja..
Det er mere opp i dagen nĂĽ, men allikevel vanskelig ĂĽ snakke om.

 

Å være gjest på God morgen Norge må være helt topp – men ganske så nærvepirrende og skummelt egentlig?
Hvordan oppfører man seg akkkurat der og da, foran kamera??
Det som ser sĂĽ enkelt ut..

 

 

 

#blogg #bloggeretopphundre #bloggere #blogglistentopphundre #blogglisten

4 kommentarer
    1. Bløtkake er nam – og det bør vel vĂŚre sĂĽnn i verden nĂĽ at en kan snakke om alt… ogsĂĽ seksualitet! Hmmm… god morgen Norge… ja, jeg hadde sikkert lurt pĂĽ hva jeg skulle ha pĂĽ meg og om jeg kom til ĂĽ bable for mye….. hihihi…. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg