lavkarbo blomkålsuppe.. frydenlundfesten – gammelt nytt….og Gro`s eplepletter..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund, det er lørdag morgen, det har regnet litt i natt, og jeg har meldt meg på Yoga i formiddag.
Så da blir det en kjøretur til Aktivsenteret om litt – og hunden må vente på formiddagstur en stund lenger i dag.
Katten har lagt seg til ro i kjelleretasjen.

 

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

 

Plass nr. 25 = SPIS OG SPAR av Katrine Stenhjem
Lavkarbo blomkålsuppe

 

 

Plass nr. 55 = ISELIN GUTTORMSEN
Frydenlundfesten fortsetter…. gammelt nytt…

 

og

 

 

Plass nr. 100 = DAMER FOR FAEN
Gro`s eplepletter – gammelt nytt…

 

 

Blomkålsuppe er supergodt!!
Jeg elsker supper – og med grove rundstykker til 🙂

 

Det er lenge siden det har vært festet rundt meg og mine venner…
kan ikke huske sist….
Fest; der det blir litt mye av alkolhol, tenker jeg….
Og det tilhører rett og slett sjeldenheten her til gårds 😀
Savner det ikke heller.
Orker ikke våkne neste dag med kuppelhue og dårlig kropp – som forplanter seg over flere dager.
Har blitt slik ….

 

Kaker og bakst er godt nesten uansett hva det er !!!   😀

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten #bloggere

4 kommentarer
    1. Godt det var ei blomkålsuppe idag…. det andre var jo gammelt nytt igrunn det nå… de holder seg på plassene selvom de ikke legger ut noe nytt… hmmm….! Blomkålsuppe og andre “ikke blanke” supper er aller best syns jeg…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg