lytte til stillheita..

GOLLENESET FYR
OG
VANDRE I FJØRA

 

 

 

Vandre rundt, der havet syng, og berre lytte til stillheita.
Havet som brusar, fuglekvitter, sjøskvulp…
Det er ein del av “stillheita” ute i naturen.
Og det er godt å berre gå der og ta alt inn – hente ny energi.

 

 

 

 

 

 

 

Ro, fred og påfyll..

 

 

Vakre turvenen, Leia 🙂

 

 

 

 

Alt av fargar som kjem frå havet og naturen..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lag deg ein fin dag der du er!

 

 

Det er vår, og det spirar og gror 🙂

 

 

 

#gollenesetfyr #fotoglede #hobbyfotograf #hundenLeia #shetlandsheepdog #natur #himmeloghav #skjellsand #havetsyng #lyttetilstillheten  #spireroggror

10 kommentarer
    1. Så mye vakkert og flott der i vest. Ingen som helst tvil, om at våren suser frem og naturen skiller lag med oss her i nord. Tusen takk for en haug med vakre bilder, og noen som beskriver litt mindre vakkert. 🙂 Har titta innom litt i helga.. men bare som kjappest. Henger litt på utsida for tida 🙂 Klem fra nord

      1. Ja dette var herlig – for jeg tror jeg lider av litt “vårslapphet” for tida. En dag er jeg trøtt og neste dag ikke…. sliter med å holde meg våken om kveldene… 😀

    2. herlige bilder og mange vakre skjell ,slike som jeg likte å samle da jeg var barn :=) og bilde med dei kvite ballane var festlig ,ser ut som en flokk utenomjordiske med øyer som stirrer på deg

      1. ja det så ut som mange hvite hoder som stirret på oss der vi kom gående – og jeg måtte bare fange det på bilde 😀 Noen har mistet garnet sitt der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg