magisk… takk for gode bloggĂ„r og hvor blir tiden av…


BLOGGERE TOPP HUNDRE

God morgen Norge!

Her Ăžser regnet ned – og det flommet over langs veiene sent i gĂ„r kveld, da jeg kjĂžrte hjem fra
kor-Ăžving.
MĂ„tte filme en liten snutt Ă„ legge ut pĂ„ “mystorie” pĂ„ instagram
..
Det var nesten skummelt Ă„ kjĂžre rett og slett.

NĂ„ er det opp og hoppe – tidlig!
Jobben venter om litt – og jeg hĂ„per jeg kommer meg frem med bil
..
Vind og regn har herjet her og herjer fortsatt
.

“ANYWAY”
.

 

 

Plass nr. 25 = WENCHE LARSEN
Magisk prosess.
Egen musikk.

 

 

Plass nr. 55 = MARTHE BORGE
Takk for 9 gode bloggÄr!
13.04.2020

 

og

 

Plass nr. 100 = BENEDICTEHAUGAARD
Fþrste bursdag – og gavetips.

 

Jeg liker Ă„ skrive.
Sette ord pĂ„ mine indre tanker – ogsĂ„ de ytre – tunge og lette – sprudlende – halvgalne og varme gode
.
Skrive tekster – forme de til dikt
. tankespinn.
Det er godt Ă„ skrive.
Og mye omhandler eget liv – levd liv – men ogsĂ„ alt annet som kommer inn fra verden.
Men, forelĂžpig er det ikke sanger.
Jeg har en venninne som har et Ăžnske om Ă„ bruke noe av mine tekster – sette melodi til.
Kanskje en gang.
Uansett
  det er godt Ă„ skrive ned tanker pĂ„ godt og vondt.

 

Kanskje – om noen Ă„r, sĂ„ gir jeg meg ogsĂ„ pĂ„ bloggen??
Men enn sĂ„ lenge sĂ„ koser jeg meg med innlegg – lese og dele 🙂

 

Ja hvor blir tiden av??
Det kan man godt spþr seg
.
Det er 29 Ă„r siden jeg hadde baby
.
Hvor har DEN tiden blitt av

SmÄbarns-tiden.
Man higer etter det som er fremover hele tiden.
FĂždselsdager – barnehage – fĂžrste skoledag – ungdomsskole – videregĂ„ende
..
SĂ„ vips – voksne og flĂžyet ut av redet.
Tiden gÄr og vi



 

 

 

#bloggeretopphundre #blogg #blogglistentopphundre #bloggereitoppen #anyway

6 kommentarer
    1. uff det var mye vann ,hÞres litt skummelt ut,regner her ogsÄ men det flommer ikke over,det er melt sol i dag sÄ kanskje kanskje er vi heldige utpÄ dagen ,enn sÄ lenge fÄr jeg holde meg innendÞrs :=) ha en fin dag da

    2. Hmmm – sĂ„ mye vann er jo bare ekkelt…. 🙁 Har ikke lest disse bloggene, men sĂ„ at annarasmussen ogsĂ„ slutter Ă„ blogge….. ikke mer ballonger som passer til kjolen og sofaen og mannen i huset… hulk….. er 26 Ă„r siden jeg var nybakt mamma…. tida flyr, nĂ„ er han voksen med skjegg og litt tynn i hĂ„ret…. god klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg