mange inntrykk.. injeksjon rygg

GOD MORGEN
TIL NY DAG
NY VEKE
OG NYTT INNHOLD

 

Dagen i dag starta med nervøse tanker.
Volda sykehus.. ortoped… injeksjon i ryggen..

Men, først lufte hund og prøve tenke logiske tanker…

Gått seg ut av en sko..
Ikke ut av sitt gode skinn, liksom  😀

 

Så er det bare å komme seg hjem, gi godbit til Leia og sette seg i bilen og kjøre til Volda…
C er sjåfør da jeg har fått beskjed om å IKKE kjøre selv…
Gruer meg !!!
Hvorfor?
Fordi jeg har sprøyteskrekk!
Null kontroll….

Og fokusen er bra den når du irriterer deg over at dorullen henger med papiret feil vei…
Må alltid på toalettet når jeg ankommer Volda sykehus
Starter liksom med det…

Bare å snu den da….


Slik… da var dorullen rett vei 😀

Noe må man henge seg opp i – og dorullen RETT vei er èn ting 🙂

Også bare å vente…
Så kommer ortopeden og roper meg opp..
Ingen vei tilbake…
Håper dette hjelper!

 


Gjekk veldig bra – over all forventning!
Håper injeksjonen inn i nerverøtene hjelper og jeg får en bedre hverdag.
Tiden vil vise!

Vel hjemme har C skrudd opp et tørkestativ på veggen.
Bestillt på nettet  – og det funker det 😀
Jeg liker å henge ut klær til tørk – og i dag er det god vind for akkurat kles-tørk 😀  hehehe


Tøyet er snart tørt og kan plukkes ned fra stativet!

Og blomsten under fikk vi av naboen 🙂

Og nå nettopp har jeg snakket med dèn kjekke dama da!
Som jeg blei kjent med for over 10 år siden da vi var sammen på et opphold på  Muritunet for smertemestring.
En fantastisk dame – kjemien var der  og vi har hatt mange latter-stunder sammen.
Vi skal møtes igjen etter hvert.
Det er en ferge mellom oss bare 🙂
Men tiden gjør sitt og vi har vårt å styre med på hver vår kant og da er det så lekkert å ha telefonen og nettet og hele pakka!

JEPSIPEPSI!

LAG DEG EN GOD DAG VIDERE!

14 kommentarer
    1. Håper det hjelper! Veldig godt å henge ut klærne til tørk. Men her er det fortsatt regn innimellom, så da blir det ikke enda. 😉 Flotte bilder igjen. 😀

    2. Krysser fingre og tær for at deg hjelper deg! Synes du er flink til å ta ting med humør. Herlig å se snuing av dorull. Sånt MÅ jeg også. Håper dagen i dag er superduper. Klemsiklem:)

      1. Ja jeg tenkte; skal skal ikke… snu den dorullen på sykehuset…. hahahah men måtte bare denne gangen 😀 klemsiklem og tusen takk 🙂

    3. Har vært så mye styr de siste dagene, at detta innlegget så jeg først nå.. men krysser fingrer og tær for at den injeksjonen vil hjelpe deg masse-masse 🥰
      Måtte smile litt angående den dorullen – jeg mener også at din måte er rette veien, så jeg hadde mest sannsynlig snudd den jeg også 😂
      Og herlig at du kan henge klær ute til tørk.. det er en ting jeg har savna her i 3.etg i ei blokk som ikke har verandaer.
      Nydelige bilder, forresten 🤩

      1. Hei på deg og tusen takk for tilbakemelding på innlegget mitt 😀 Ja nå håper jeg dette går veien, med injeksjonen 🙂 Det kjennes på en måte litt annerledes ut – bittelitt… Så får tiden vide 🙂
        Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg