medisiner, redbull og blomstrende hager i toppsjiktet….

 

God morgen der du er!
Det er jo alltids spennende hvem som er på 2. og 3. plass på bloggtoppen.

 

Ingen forandring på 2. plassen, der KOKKEJÆVEL har slått seg til ro.

 

Men, 3. plassen er mere vinglete.
Ny blogger igjen, som jeg ikke har hverken lest eller hørt om:
STINA

 

 

Stina står opp om morgenen, tar med seg redbullen ut og rundt i hagen –  og ser på alt det vakre.
Stort bildedryss av eiendommen!

Jeg tar med hunden rundt i min vakre hage – pluss katten.

Kokkejævel fikk vikarlege for vikarlegen for fastlegen og helt nye medisiner for smertene sine.
Obs obs obs sier jeg bare.
Man skal ikke henge seg opp i “bivirkningene” på pakningsvedlegg så ofte.., men akkurat på denne ene medisinen; NEURONTIN, der må man være obs. Har selv erfaring med denne, og jeg sluttet med de tvert. Selv om de var redningen en kort periode, rotet de det til mentalt for meg.

 

Ja noe skal vi da alle ha å slite med/glede oss over…, om det er nervesmerter eller blomstrende eiendommer.

 

 

Her er billeddryss fra MIN eiendom :

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg elsker min BLÅ terrasse 😀

 

Sånn – lekrere kan det ikke bli her hos meg 😀
Avslappende og helt normalt.

 

 

 

#bloggtoppen #blogg #bloggere #hvemerpåtoppenavbloggen

12 kommentarer

Siste innlegg